شناسهٔ خبر: 25089986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی:

بانکهای عامل آذربایجان غربی تسهیلات طرحهای اشتغال را پرداخت کنند

ارومیه- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: بانکهای عامل استان در طول یک ماه آینده تسهیلات طرحهای اشتغال را پرداخت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حسینی ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان اظهارداشت: عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایری مورد ارزیابی قرار می گیرد و مدیران بانک ها باید در این خصوص گزارش ارائه کنند.

وی ادامه داد: باید به کمک تشکل ها و بخش خصوصی، ظرفیت های استان که پتانسیل درآمدزایی و تولید ثروت بالایی را دارند و منجر به رونق تولید و اشتغال می شوند شناسایی شده و به کمک دستگاههای اجرایی و بانک ها به مرحله عملیاتی و بهره برداری برسند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه صنایع استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر حمایت از طرح های اشتغالزایی در استان عنوان کرد: مدیران بانک های عامل در زمینه ارائه تسهیلات طرح های اشتغالزایی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حسینی در ادامه  با بیان اینکه طرح های اشتغال باید کارشناسی شوند خاطرنشان کرد: امروز ۳۸۸ مصوبه کمیته فنی اشتغال پایدار روستایی و عشایری و ۹۰ طرح مصوب کمیته فنی اشتغال فراگیر استان، مورد تصویب کارگروه اشتغال استان قرار گرفت.

وی توجه به صنایع تبدیلی، بسته بندی و سورتینگ میوه را از نیازهای ضروری استان برای توسعه صادرات و بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: توسعه این بخش موجب رونق اقتصادی، حل بخشی از مشکل بیکاری و توسعه استان خواهد بود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه  منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: باید ظرفیت های استان که پتانسیل درآمدزایی و تولید ثروت بالایی را دارند و منجر به رونق تولید و اشتغال می شوند شناسایی شود.

نظر شما