شناسهٔ خبر: 25089567 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زنجان| امام جمعه زنجان: کسی اجازه جلوتر حرکت کردن از ولی فقیه را ندارد

R41375/P1494/S6,59/CT11

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به پیکره انقلاب اسلامی است گفت: کسی اجازه جلوتر حرکت کردن از ولی فقیه را ندارد

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم‌ از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در دیدار کارکنان سپاه استان زنجان به مناسبت روز پاسدار به‌ جایگاه ویژه ولی فقیه اشاره و اظهار داشت: کسی اجازه جلو رفتن از ولی فقیه را ندارد.

وی افزود: ولایت فقیه نایب امام زمان(عج) است و ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(ص) است.

امام جمعه زنجان با تبریک روز پاسدار به پاسداران جان بر کف جمهوری اسلامی ایران گفت: پاسداران همانند طلبه‌ها وظیفه خطیری بر عهده دارند

وی در ادامه به جایگاه مهم پاسداری اشاره و تصریح کرد: پاسداران میراث دار خون بیش از 200 هزار شهید هستند و وظیفه‌های بسیار مهمی در دوران بعد از انقلاب دارند.

آیت‌الله خاتمی با درخواست از سپاه استان بابت احداث یک ساختمان حوزه علمیه خواهران گفت: مشکل فضای برادران حل شده است ولی بابت ساماندهی خواهران‌ با مشکل مواجه هستیم.

وی افزود: وجود خواهران متدین در جامعه برکت است و باید این بانوان را ساماندهی کنیم ولی متاسفانه بابت برخی مشکلات مالی امکان احداث ساختمان وجود ندارد و از سپاه درخواست داریم این مشکل را حل کند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دفاع همچنان باقی است، تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به پیکره انقلاب اسلامی است.

وی گریزی به اغتشاشات دی ماه سال گذشته زد و خاطرنشان کرد: زنجان در مواجهه با این اغتشاشات به قدری خوب عمل کرد که استان‌های دیگر همانند زنجان عمل کردند.

وی با تقدیر از اقدامات خوب بسیج سازندگی در جامعه گفت: به دلیل خدمات خوب بسیج سازندگی، سپاه و بسیج در قلوب مردم جای دارند.

امام‌ جمعه زنجان ماه شعبان را ماه ولایت برشمرد و گفت: ما هیچ وظیفه‌ای مازاد بر وظیفه امام‌ مسلمین نداریم‌.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب طولانی‌ترین سخنرانی‌های خود را در جمع پاسداران انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: وظیفه پاسداری بسیار دشوار است.

انتهای پیام/ ع

نظر شما