شناسهٔ خبر: 25089308 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خوزستان| فاز نخست طرح جامع آبرسانی به شهرستان دزفول به بهره‌برداری رسید

R41468/P1357/S6,57/CT1

با حضور وزیر نیرو فاز نخست طرح جامع آبرسانی به شهرستان دزفول به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، ظهر امروز و با حضور وزیر نیرو فاز نخست طرح جامع آب رسانی به شهرستان دزفول به بهره‌برداری رسید.

احداث دو واحد مخزن 30 هزار متر مکعبی بتونی در تصفیه خانه شمال و 2 مخزن 10 هزار مترمکعبی بتنی در منطقه کوپیته و کوی آزادگان و برق رسانی و تجهیز 16 حلقه چاه و لوله گذاری در مسیرهای منتهی و در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح از جمله اقدامات صورت گرفته به جهت تکمیل بهره برداری از فاز نخست طرح جامع آب رسانی به شهرستان دزفول است.

بیش از این نیز، خط ورودی 400 کیلو ولتی جندی شاپور دزفول با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی پست 400.132 جندی شاپور دزفول آغاز شد که برای اجرای این طرح،بیش از 850 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

هم چنین با سفر وزیر نیرو به دزفول، طرح انتقال آب بوده مسیرهای تصفیه خانه تا جاده ارتباطی شهرستان شوشتر و هم چنین کوی آزادگان دزفول با اعتباری بالغ بر160 میلیارد ریال کلنگ زنی شده است.

طرح اصلاح و توسعه خدمات حوزه آب و فاضلاب در پایگاه چهارم شکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد ریال از جمله دیگر طرح‌هایی بوده که امروز و با حضور وزیر نیرو در شهرستان دزفول مراحل ساخت خود را آغاز کرد.

بیش از این نیز طرح توسعه خدمات حوزه آب و فاضلاب در محدوده خیابان‌های شریعتی، پیام آوران، ساحلی و 45 متری فتح المبین بخش مرکزی شهرستان دزفول نیز در سفر وزیر نیرو به دزفول با اعتباری به الف بر 230 میلیاردریال آغاز شده است.

تأمین و توسعه نیازهای حوزه آب و فاضلاب پادگان زرهی شهرستان دزفول نیز از دیگر طرح‌هایی است که امروز و با حضور وزیر نیرو و با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال در شهرستان دزفول کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/ح

نظر شما