شناسهٔ خبر: 25087668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| هفته‌ای با طوفان‌های لحظه‌ای برای اصفهان

R41346/P1377/S6,51/CT1

کارشناس مسئول هواشناسی استان اصفهان گفت: هفته آینده شاهد طوفان‌های لحظه‌ای و بادهای همراه به همراه گرد و خاک در استان اصفهان خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، از وزش شدید باد در هفته آینده خبر داد و اظهار داشت: امروز و فردا جو هوایی استان پایدار خواهد بود و آسمان اکثر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری خواهد، فردا مقداری افزایش ابر شاهد خواهیم بود و بارشی نخواهد بود.

وی افزود: از فردا مناطق غرب و جنوب غرب و شمال استان وزش باد نسبتاً شدید می‌شود و امکان دارد در اواخر ساعت فردا وزش باد بسیار شدید هم آغاز شود.

کارشناس مسئول هواشناسی استان اصفهان به فعال شدن سامانه جدید برای هفته‌ آینده و از اواخر وقت جمعه بر استان اشاره و بیان کرد: این سیستم روی اصفهان فعال می‌شود تا اواسط هفته‌ آینده ادامه خواهد داشت که پدیده قالب آن برای استان ما وزش باد است. وزش باد در حدی است که اداره هواشناسی در مورد وزش باد اطلاعیه صادر کرد.

وی از بارش‌های رگباری پراکنده در شمال و شمال شرق استان خبر داد و گفت: از شنبه از سمت غرب بارندگی وجود دارد. شدت وزش باد روز دوشنبه بسیار شدید است.

سیدان پیرامون تغییرات دمای استان اصفهان اظهار داشت: از امروز روند افزایشی دما را شاهد خواهیم بود و پیش بینی می‌شود دمای هوای فردا 2 درجه در بیشینه افزایش داشته باشد. باد در مناطق مستعد استان به دلیل وزش باد شدید گردوخاک به همراه خواهد داشت. امروز چوپانان با 24 درجه سانتی گراد گرم‌ترین و بوئین و میان دشت با 3 درجه سانتی گراد سردترین نقاط استان بودند.

انتهای پیام/ش

نظر شما