شناسهٔ خبر: 25081952 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

هميشه عاشق پرسپوليس بوده ام و مي خواهم به اين تيم برگردم

بازيکن تيم پرسپوليس که با اتمام دوره سربازي از تراکتورسازي جدا شده و به جمع قرمزها بازگشته متني را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

اميد عاليشاه فصل گذشته پرسپوليس را ترک کرد تا خدمت سربازي را در تراکتورسازي سپري کند که البته با حواشي زيادي همراه شد و نتوانست بازي هاي زيادي براي تيم تبريزي انجام دهد.

عاليشاه با دريافت برگه تسويه حساب رسما از فردا در تمرينات پرسپوليس شرکت خواهد کرد.

وي در همين راستا متني به شرح زير منتشر کرده است:

امروز با طي مراحل اداري برگه ترخيص و اتمام سربازي را دريافت کردم. اين اتفاق هيچ ربطي به تغييرات اخير در باشگاه تراکتورسازي نداشته و قرار بود امروز براي امور اداري به تبريز بروم. نمي دانم تقارن اين دو اتفاق چه حکمتي داشت اما قربون برم خدا رو.

اما هدفم از اين دل نوشته؛

1_هواداران محترم تيم محبوب آذربايجان. لازم مي دانم بگويم خدا و وجدان خود و مربيان را به رغم برخي توهين و تهمت ها گواه مي‌گيرم هرگز کم کاري و کوتاهي نکردم و خودم به عنوان يک فوتباليست دل نگران از حال و آينده فوتبالي ام بيش از هر فردي از اينکه ماه‌ها از دوران فوتبالي ام به واسطه محروميت ، با دوري از ميادين فوتبالي سپري شد نگران و متاثر بودم.بعد از نيم فصل هم کوه و دنياي انگيزه بودم که با تمرينات مستمر زير نظر آقا يحيي بتوانم هم براي خودم جبران مافات کنم و هم انتظارات به حق شما را برآورده سازم اما ابتدا مصدوميت و شايعات و بعد هم برخي نامهرباني ها که برخي همچون شما در حق من هم روا داشتند دست به دست هم داد تا نتوانم در قبال شما که مقاطعي در تمرينات و بازي ها مشوق و حامي ام بوديد اداي دين کنم. در اين باره يک مثال بزنم. هنوز بازي با پرسپوليس تمام نشده در فضاي مجازي شايعه کردند اميد مصدوم نشده و تمارض کرده. اين شايعه با برخي ادعاهاي پوچ از که از گوشه و کنار پخش مي شد درهم آميخت و برخي باورشان شد بحث تمارض حقيقت دارد. هوادار گناهي ندارد وقتي آنگونه که بايد و شايد به او توضيح داده نمي شود که جريان چه بوده و چه هست. آن روزها بعد از تاييد پزشک تيم برحسب نياز پزشکي و همچنين براي رفع هرگونه ابهام لازم بود که پزشک متخصص هم معاينه ام کند و آقاي يداللهي از باشگاه شاهد است که نزد دکتر کيهاني پزشک مطرح ارتوپدي رفتيم و او دوري سه هفته اي بنده از ميادين را تشريح کرد. اينها را مي‌ويم تا حتم بدانيد اميد عاليشاه هرگز اهل کم کاري و خداي ناکرده خيانت به هواداراني عاشق که تيم شان در بحران به‌سر مي برد نيست و ياد گرفته نان حلال به خانه ببرد. از مربيانم ياد گرفته‌ام هميشه به بزرگترها و هواداران در هر شرايطي احترام بگذارم و تاثيرپذيري شان از شايعات ناراحتي هاي آنها را ملاک قرار ندهم. تلاش کردم بازيکن موثري باشم اما نشد که نشد و براي من آنچه باقي ماند روزهاي سخت بود و ديني که انگونه دلم ميخواست و انتظار داشتيد ادا نشد. امروز اما اداي احترام به شما هواداران واقعي را وظيفه خود مي دانم. من همه تلاشم را کردم و حتي وقتي سربازي ام به اتمام رسيد اعلام داشتم حاضرم تا پايان فصل تيم را همراهي کنم اما برخي مسايل شرايط را به گونه اي ديگر رقم زد و بين من و شما و تراکتور فرسنگ ها فاصله ايجاد کرد. اميدوارم با وجود لطمه اي که بخاطر محروميت باشگاه و برخي کارشکني ها به من وارد شد اگر کاستي ديده ايد بنده را به بزرگي خود ببخشيد و بدانيد سربلندي تيم تان و روزهاي خوش تراکتورسازي در سايه حمايت هاي پرشورتان همين نزديکي هاست .انشااله.

2_و اما سلام پرسپوليس. سلام هوادار عزيز. هر چه دارم از پرسپوليس دارم و حمايت هاي شما که بنده را در اوج جواني زير پروبال خود گرفتيد و در روزهاي سخت يار و ياورم بوديد و با حمايت هاي تان در رشد و پيشرفت فوتبالي ام نقشي بسيار اثرگذار داشتيد. محروميت و دوري از ميادين فوتبال براي من به عنوان يک فوتباليست حکم ماهي را داشت که آب را از او گرفته اند. روزهاي دوري از پرسپوليس براي هر کسي که عاشق اين تيم است سخت مي‌گذرد به ويژه آنکه ماه‌ها فرصت بازي در تراکتور را هم نداشتم . انشالله فردا مي‌آيم تمرين تيم محبوبم پرسپوليس و دل خوش داشته ام به حمايت هاي شما عزيزان تا بتوانم روزهاي خوبي در پيش داشته باشم و اندکي اين همه مهر و محبت تان را جبران کنم. ممنونم آقاي گرشاسبي و آقايان برانکو و پيرواني که پيگير حل مشکلاتم بوديد. ممنونم از مسوولان نظام وظيفه، ستاد کل سپاه و فرماندهي يگان عاشورا و همه مسوولان ذيربط و دوستان و مشاورهاي خوبم. ممنونم از همه هواداران، همبازيانم در پرسپوليس و پيشکسوتان که فراموشم نکردند.دعا کنيد بتوانم هماني باشم که انتظارش را داريد. من از امروز سرباز پرسپوليس هستم و مي خواهم اين همه محبت را با توکل بخدا و حمايت تان جبران کنم. يا علي مدد.


@navaddaily

نظر شما