شناسهٔ خبر: 25080691 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه خارجی

صاحب‌خبر -
 

هدیه ویژه باشگاه لیورپول به زلزله زدگان کرمانشاه
امور خیریه باشگاه لیورپول، لباس رسمی این باشگاه را برای یک تورنمنت خیر خواهانه که در ایران برگزار می‌شود، ارسال کرد.
به‌ گزارش سایت لیورپول اکو، مهدی مهدوی‌کیا، اسطوره فوتبال ایران که در تیم‌هایی همچون‌هامبورگ و آینتراخت فرانکفورت بازی کرده است، تورنمنت خیریه‌ای را تدارک دیده که در آن تیم آکادمی “کیا” در تهران در کنار ۳۰۰ نوجوان به میدان می‌روند.این تورنمنت خیرخواهانه برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه تدارک دیده شده است. هر سال باشگاه لیورپول و امور خیریه این باشگاه پیراهن‌های استفاده نشده و مازاد را برای اهداف خیرخواهانه در سراسر جهان ارسال می‌کند.

ترکیب تیم منتخب لیگ جزیره
کارشناسان فوتبال انگلیس تیم منتخب فصل فوتبال جزیره را معرفی کردند.
به گزارش فور فور تو، تیم منتخب لیگ جزیره توسط اتحادیه لیگ اعلام شد. داوید دخئا (منچستر یونایتد)، نیکولاس اوتامندی (منچسترسیتی)، یان فرتونگن (تاتنهام)، کایل واکر (منچسترسیتی)، مارکوس آلونسو (چلسی)، داوید سیلوا (منچسترسیتی)، کوین دی بروین (منچسترسیتی)، کریستین اریکسن (تاتنهام)، سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی)، محمد صلاح (لیورپول) و هری کین (تاتنهام) بازیکنان منتخب این فصل لیگ جزیره هستند.منچسترسیتی با داشتن ۵ نماینده در این تیم، رکورددار است و تیم‌های تاتنهام با ۳، منچستریونایتد، چلسی و لیورپول با یک نماینده در رده‌های بعدی قرار دارند.نکته عجیب این تیم حضور نداشتن لروی سانه،‌هافبک منچسترسیتی در این تیم است زیرا از سانه به عنوان یکی از کاندیداهای بهترین بازیکن فصل نام برده شده است.

جدایی گومز از بارسلونا قطعی شد
باشگاه بارسلونا تصمیم نهایی خود را درباره آینده‌هافبک پرتغالی‌اش را گرفت.
روزنامه اسپورت کاتالونیا خبر داد که باشگاه بارسلونا تصمیم نهایی خود را درباره آینده آندره گومز،‌هافبک پرتغالی خود گرفته است و این بازیکن در پایان فصل از اردوگاه آبی-اناری‌ها رفتنی شد.توافقی درباره این موضوع میان باشگاه و بازیکن انجام شد و این تصمیم بعد از فینال حذفی و اتمام رقابت‌های لالیگا اجرایی می شود. هر دو طرف در شرایط کنونی منتظر پیشنهاد مناسبی هستند تا به مصلحت هر دو طرف باشد.گومز در سال ۲۰۱۶ از والنسیا به بارسلونا آمد و در طول این دو سال ۴۴ بازی برای آبی-اناری‌ها انجام داده است ولی موفقیت چندانی به دست نیاورد و عملکرد ضعیفی داشت و فقط ۳ گل برای تیمش به ثمر رساند.

ایکاردی به رکورد زلاتان و رونالدو رسید
کاپیتان آرژانتینی اینتر با گلی که در دیدار برابر کالیاری به ثمر رساند به رکورد گلزنی دو اسطوره نرآتزوری رسید.
به گزارش بلیچرریپورت، مهاجم آرژانتینی اینتر به درخشش خود دراین فصل رقابت‌های سری Aادامه‌ می‌دهد. ایکاردی فصل بسیار خوبی را با اینتر پشت سر می‌گذارد. این کاپیتان آرژانتینی در دیدار برابر کالیاری که با پیروزی چهار بر صفر اینتر به پایان رسید توانست یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند.او با گلی که در این دیدار به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را دراین فصل رقابت‌های سری Aبه عدد ۲۵ رساند.پیش از این رونالدو برزیلی در فصل ۱۹۹۷-۱۹۹۸ و زلاتان ایبراهیموویچ در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۹ توانستند در یک فصل ۲۵ گل به ثمر برسانند و ایکاردی در حالی که پنج هفته تا پایان لیگ باقی مانده است توانست به رکورد این دو بازیکن سرشناس برسد.

صعود بایرن مونیخ به فینال جام حذفی
بایرن مونیخ در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان، به دیدار تیم بایر لورکوزن رفت و با به راه انداختن جشنواره ای از گل برابر این تیم به دیدار پایانی این جام صعود کرد. به گزارش ایرنا؛ شاگردان ‘یوپ‌هاینکس′ در تیم بایرن مونیخ در این دیدار که در ورزشگاه ‘بای آره نا’ برگزار شد، با نتیجه ۶ بر ۲ میزبان خود را شکست داده و راهی دیدار نهایی این رقابت‌ها شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما