شناسهٔ خبر: 25076088 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نیروهای مسلح حافظان مکتب والای اسلام هستند

قصرشیرین - ایرنا - مسئول عقیدتی و سیاسی تیپ 71 پادگان ابوذر گفت: نیروهای مسلح سربازان الهی و حافظان مکتب والای اسلام هستند که در این راه از همه هستی خود می گذرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام اکبر مرادپور روز سه شنبه در آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای سرپل ذهاب به مناسبت در پیش بودن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: نیروهای مسلح کشته شدن در دفاع از اسلام را جهاد و شهادت در راه پروردگار متعال و رسیدن به سعادت ابدی می دانند.
وی اظهار کرد: شهدا با نثار جان خود ، وفاداریشان را به نظام و ولایت ثابت کردند و بر همه ما واجب است که ادامه دهنده راه آنها باشیم.
مسئول عقیدتی و سیاسی تیپ 71 پادگان ابوذر بیان کرد: امروز اگر چه نوع جبهه تغییر کرده است ولی ما همچنان همان وظیفه را داریم و باید با ادامه راه و روش شهدا ، دین خود را به خون شهدا و این نظام ادا کنیم.
حجت الاسلا مرادپور ادامه داد: بصیریت افزایی و تبعیت محض از فرامین رهبری ، تنها راه مقابله با ترفندها و توطئه های دشمنان است و این مهم باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.
شرکت کنندگان در این آیین ضمن بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها ، رشادت ها و جانفشانی های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ، با قرائت فاتحه بر مزار شهدای سرپل ذهاب ، با آرمان های شهدا و امام تجدید پیمان کردند.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 90 هزار تن جمعیت ، بیش از 856 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
7079/7399/3012/8066

نظر شما