شناسهٔ خبر: 25055140 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون فوتبال | لینک خبر

در پاسخ به مطلب منتشرشده در خبرگزاری ایسنا؛توضیحات روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره جلسات کمیته فنی

روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به مطلب منتشرشده در خبرگزاری ایسنا،توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،بر این اساس،به اطلاع  می رساند که نشست های کمیته فنی فدراسیون فوتبال،مطابق برنامه درباره تیم های ملی رده های مختلف آقایان و بانوان در حال برگزاری است.
در این نشست ها که تحت محوریت آقای مرتضی محصص،ریاست کمیته فنی و طرح توسعه فدراسیون فوتبال و با حضور چهره های فنی  نظیر؛فریدون معینی،مهندس حسین کلانی،دکتر احمد خداداد و ....برگزار می شود،فرآیندهای فنی تیم های ملی تحت یک برنامه مدون مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار می گیرد.
از جمله تصمیمات مهم در همین جلسات انتخاب چهره ارزنده ای نظیر؛عباس چمنیان بوده است که تیم تحت هدایت او در رقابت های نوجوانان جهان در هند خوش درخشید و باعث اعتبار فوتبال آسیا و شگفتی جهان شد.
در این باره همچنین نکات ذیل گفتنی است:
1_اعضا کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال همواره جزو فعال ترین چهره های فدراسیون  محسوب می شوند و در حالیکه نخستین ماه سال جاری هم هنوز به پایان نرسیده،جلسات متعددی را با حضور مقام عالی فدراسیون،دبیرکل،اعضای کمیته و ...درباره بحث های فنی مربوط به تیم های ملی برگزار کرده اند.
2_دکتر محمد خبیری،که از چهره های مدیریتی فرهیخته و شاخص ورزش کشور محسوب می شوند،به صورت پیوسته در ایران حضور ندارند و به همین دلیل،مدتی است در جلسات کمیته فنی فدراسیون فوتبال  شرکت نکرده اند.
3_آقای محمود یاوری هم جزو پیشکسوتان ارزنده فوتبال کشور محسوب می شوند که از آنجا که حضور ایشان در تهران،جهت حضور در جلسات کمیته فنی برای نامبرده مشکلاتی به همراه داشت،ناگزیر از حضور در کمیته فنی کناره گیری کردند.
لذا ضمن تصریح بر این موضوع که بحث عدم حضور آقایان خببری و یاوری در جلسات کمیته فنی به امروز مربوط نمی شود،از رسانه های ارجمند این انتظار می رود که با دقت بیشتری نسبت به انتشار گزارش های مرتبط اقدام کنند.
جایگاه کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال،به عنوان رکن رکین تصمیم گیری ها همواره مورد تاکید ریاست فدراسیون بوده است و شبیه سازی آن با واژه ای که از گذشته در ادبیات شفاهی جامعه فوتبال باقی مانده،دور از شان رسانه های وزین تلقی می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما