شناسهٔ خبر: 25052631 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

زمان افتتاحیه مجلس دانش‌آموزی

رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران گفت: اعضای مجلس دانش‌آموزی در مجموع 150 نفر هستند و افتتاحیه آن اواخر تیر یا اوایل مرداد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه اجتماعی  خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیگی نژاد در مراسم نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی و بیستمین دوره انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی که در کانون شهید مفتح تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: پروسه انتخاب اعضای شورا‌های دانش‌آموزی از چندماه گذشته شروع شد و در مرحله ماقبل آخر، ۱۱ دانش آموز دختر و ۱۱ دانش آموز پسر به عنوان اعضای شورای دانش آموزی منطقه از میان ۴ هزار و ۱۰۰ مدرسه انتخاب شدند.

وی ادامه داد: پس از انتخاباتی که روز ۲۶ فروردین ماه امسال برگزار شد، ۱۱ دانش آموز دختر به عنوان اعضای شورای دانش آموزی استان انتخاب شدند.

بیگی نژاد درباره انتخابات مجلس دانش‌آموزی اضافه کرد: از میان ۳۸ نفر کاندید مجلس دانش‌آموزی در پایه نهم و دهم، ۶ نفر به عنوان اعضای مجلس دانش‌آموزی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه امروز هم ۱۱ نفر از بین کاندیدا‌های پسر به عنوان اعضای شورای دانش‌آموزی استان و ۶ نفر به عنوان اعضای مجلس دانش‌آموزی انتخاب خواهند شد٬ گفت: از آنجا که مجلس دانش‌آموزی هر دوسال یکبار برگزار می‌شود افراد فقط از پایه نهم و دهم و یک نفر هم از دانش‌آموزان اقلیت‌های دینی انتخاب خواهد شد و در مجموع ۶ دختر، ۶ پسر و یک نفر از اقلیت‌ها از تهران به مجلس دانش‌آموزی می‌روند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران گفت: اعضای مجلس دانش آموزی در مجموع ۱۵۰ نفر هستند و افتتاحیه آن اواخر تیر یا اوایل مرداد برگزار می‌شود.

نظر شما