شناسهٔ خبر: 25049401 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران:

افتتاحیه مجلس دانش‌آموزی اواخر تیرماه امسال برگزار می‌شود

رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران گفت: اعضای مجلس دانش‌آموزی در مجموع 150 نفر هستند و افتتاحیه آن اواخر تیر یا اوایل مرداد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا بیگی‌نژاد در مراسم نهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی و بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی که در کانون شهید مفتح تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: پروسه انتخاب اعضای شوراهای دانش‌آموزی از چندماه گذشته شروع شد و در مرحله ماقبل آخر،
11 دانش‌آموز دختر و 11 دانش آموز پسر به عنوان اعضای شورای دانش‌آموزی منطقه از میان 4 هزار و 100 مدرسه انتخاب شدند.

وی ادامه‌ داد: پس از انتخاباتی که روز 26 فروردین ماه امسال برگزار شد، 11 دانش‌آموز دختر به عنوان اعضای شورای دانش‌آموزی استان انتخاب شدند.

بیگی‌نژاد درباره انتخابات مجلس دانش‌آموزی اضافه کرد: از میان 38 نفر کاندید مجلس دانش‌آموزی در پایه نهم و دهم، 6 نفر به عنوان اعضای مجلس دانش‌آموزی انتخاب شدند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران افزود: امروز هم 11 نفر از بین کاندیداهای پسر به عنوان اعضای شورای دانش‌آموزی استان و 6 نفر به عنوان اعضای مجلس دانش‌آموزی انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: از آنجا که مجلس دانش‌آموزی هر دوسال یکبار برگزار می‌شود، افراد فقط از پایه نهم و دهم و یک نفر هم از دانش‌آموزان اقلیت‌های دینی انتخاب خواهد شد و در مجموع 6 دختر، 6 پسر و یک نفر از اقلیت‌ها از تهران به مجلس دانش‌آموزی می‌روند.

بیگی‌نژاد گفت: اعضای مجلس دانش آموزی در مجموع 150 نفر هستند و افتتاحیه آن اواخر تیر یا اوایل مرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما