شناسهٔ خبر: 25051285 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

یزدان‌مهر خبر داد

ایجاد جاده‌های سلامت و تندرستی در مجتمع‌های خوابگاهی دخترانه

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از ایجاد جاده‌های سلامت و تندرستی در مجتمع‌های خوابگاهی دانشجویان دختر با هدف نشاط در بین این دانشجویان خبر داد و گفت: این طرح از سال جاری اجرایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجموعه ورزشی و زمین چمن خوابگاه دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور ذوالفقار یزدان مهر مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افتتاح شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درمراسم افتتاح زمین فوتبال چمن مصنوعی و فضای ورزشی خوابگاه پسران دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در راستای بالا بردن نشاط در بین دانشجویان از سال 95 طرح تجهیز اتاق تندرستی در خوابگاه‌های دانشجویی را شروع کردیم.

وی افزود: این طرح در سال گذشته و با تفاهم نامه‌ای که با پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم داشتیم نیز ادامه داشت و بیش از یکصد اتاق تندرستی در خوابگاه‌های دانشجویی کشور تجهیز و ایجاد کردیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطر نشان کرد: در سال جاری ایجاد جاده های سلامت و تندرستی در مجتمع های خوابگاهی دانشجویان دختر با هدف نشاط در بین این دانشجویان را برنامه‌ریزی کردیم.

براساس این گزارش، زمین فوتبال چمن مصنوعی و فضای ورزشی خوابگاه پسران دانشگاه شهید باهنر کرمان  با صرف 500 میلیون تومان اعتبار با حمایت صندوق رفاه دانشجویان آماده و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما