شناسهٔ خبر: 25034390 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امیرپوردستان:

همت جوانان انقلابی مان، جرأت تجاوز دشمنان به خاک وطن را گرفت

خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: امروز با همت جوانان انقلابی این مرز و بوم، به ابزار دفاعی بسیار پیشرفته ای دست یافته‌ایم که هیچ کشوری جرأت تجاوز به خاک کشور را ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان باید بدانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران غافلگیر نخواهند شد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای نفوذ در کشور، بیان داشت: دولت آمریکا از طرق مختلف سعی در بر هم زدن نظم و امنیت کشورها دارد تا در آن کشورها هرج و مرج ایجاد کند و به خواسته‌های شوم خود برسد.

وی به بیان تهدیدات پیش رو پرداخت و گفت: اولین تهدید امروز علیه ما در حوزه جنگ نرم است و از مدت‌ها قبل دشمنان به دنبال آن بوده‌اند تا جنگ را به داخل کشور ما بکشانند که البته با رشادت و فداکاری همه جانبه نیروهای مسلح و رهبری عالمانه فرمانده کل قوا نقشه آنها نقش بر آب شد.

امیر سرتیپ پوردستان با اشاره به مقام والای شهدای مدافع حرم افزود: شهدای مدافع حرم خالصانه به میدان جنگ رفتند و از خود تلاشی وصف ناپذیر برای حفظ انقلاب و دفاع از حرم مطهر نشان دادند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش خاطرنشان کرد: بالاترین درجه ای برای هر فرد انقلابی، شهادت است که شهدای مدافع حرم به این درجه رفیع نائل شده اند.

برچسب‌ها:

نظر شما