شناسهٔ خبر: 25020095 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه داخلی

صاحب‌خبر -
 

امروز؛نشان بهترین کماندار سال ۲۰۱۷ به نعمتی اهدا می‌شود
بهترین کماندار پارالمپیک سال ۲۰۱۷ امروز نشان خود را از رئیس کمیته ملی المپیک دریافت خواهد کرد.
به گزارش مهر، نشان افتخار بهترین کماندار پارالمپیکی سال ۲۰۱۷ میلادی از سوی صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در نشست کمیسیون ورزشکاران راس ساعت ۱۶ امروز در محل کمیته ملی المپیک به زهرا نعمتی اهدا خواهد شد. زهرا نعمتی سال گذشته به عنوان بهترین پاراکماندار جهان انتخاب شد و قرار است در نشست امروز نشان وی اهدا شود.

بیرانوند سهمیه المپیک گرفت
سبحان بیرانوند در کانوی مردان رقابت‌های انتخابی المپیک جوانان در اسپانیا موفق به کسب سهمیه برای تیم ایران شد.
به گزارش ایرنا، بیرانوند که در مسابقه شانس مجدد با زمان یک ساعت و ۲۸ دقیقه و ۴۱ ثانیه به عنوان دهمی رسید و از صعود به مرحله بعد باز ماند، در روز پایانی این مسابقات با تجمیع نتایج اسپرینت و اسلالوم در بخش کانوی مردان، توانست سهمیه کانوئینگ المپیک جوانان در شهر بارسلون را کسب کند. این ورزشکار جوان در این مرحله و در ۲ بخش اسپرینت و اسلالوم صاحب مقام نهم شد اما پس از تجمیع امتیازات عنوان پنجمی مسابقات جهانی و عنوان سومی آسیا را از آن خود کرد. این رقابت‌ها با برگزاری دور یک چهارم نهایی و شانس مجدد کایاک اسلالوم مردان و‌ کانو اسلالوم بانوان در شهر بارسلون اسپانیا در حال برگزاری است.

روسیه نخستین حریف ایران در لیگ جهانی والیبال نشسته
نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان از ۳۰ فروردین به میزبانی تبریز برگزار می‌شود و تیم ایران در نخستین دیدار خود به مصاف تیم روسیه خواهد رفت.
به گزارش ایسنا، نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین با حضور تیم‌های ایران، اوکراین، آلمان، روسیه، آمریکا و بوسنی به میزبانی تبریز برگزار می‌شود و تیم ایران در نخستین دیدار خود روز پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم روسیه می‌رود.تیم ایران برای شرکت در نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته مردان امروز با ترکیب داوود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی بابادی، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری، امیرحسین کفشدار، میثم علیپور، مهرزاد مهروان، محمدرضا سبحانی، آرش خرمالی، محمد نعمتی، حسین گلستانی و عیسی زیراهی راهی تبریز می‌شود.

اعلام ترکیب تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان
ترکیب تیم‌ ‌ملی بسکتبال سه نفره بانوان برای شرکت در رقابت‌های بسکتبال سه به سه قهرمانی بانوان کاپ آسیا اعلام شد.
به گزارش ایسنا، سومین دوره‌ی رقابت‌های بسکتبال سه نفره بانوان قهرمانی کاپ آسیا، پنجم اردیبهشت‌ و با حضور ۱۲ کشور در شنزن چین برگزار می‌شود، و تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.این رقابت‌ها در چهار گروه سه تیمی انجام می‌شود. ترکیب تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان برای اعزام به این رقابت‌ها بدین شرح است:شادی عبدالوند، معصومه اسماعیل‌زاده، سعیده علی، کیمیا یزدیان تهرانی.

مصاف فوتسال بانوان ایران – اوکراین ؛ پرگل و تماشایی
تیم ملی فوتسال زنان ایران مقابل اوکراین در نخستین بازی دوستانه به برتری ۵ بر ۲ رسید.
به گزارش “ورزش سه”، نخستین دیدار دوستانه تیم های فوتسال زنان ایران و اوکراین از ساعت ۱۷:۳۰ دیروز در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد. در این مسابقه به دلیل بازی نکردن تیم اوکراین با پوشش اسلامی حضور عکاسان و تصویربرداری ممنوع اعلام شد.البته برخلاف بازی های قبلی تلفن همراه خبرنگاران و تماشاگران از آنها گرفته نشده؛ اما استفاده از آن در سالن مجاز نبود. حدود ۲۰۰ تماشاگر برای تماشای این مسابقه دوستانه در سالن حضور پیدا کردند و به تشویق فوتسالیست های ایرانی پرداختند. فرزانه توسلی، نسیمه غلامی، سارا شیربیگی، فهیمه زارعی و فاطمه اعتدادی ترکیب اولیه ایران را تشکیل می دادند که با هدایت شهرزاد مظفر وارد زمین شدند.مهناز افشار بازیگر سینما و نیلوفر اردلان ملی پوش سابق تیم ملی فوتسال هم جزو تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

برچسب‌ها:

نظر شما