شناسهٔ خبر: 2490172 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسئول کنگره و نمایشگاه دوازدهمین کنگره بین‌المللی ارولوژی:

جراحی‌های ارولوژی ایران به عنوان مدل نمونه در ایران مطرح است

دکتر محمدعلی زرگر گفت: در این کنگره که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، علاوه بر طرح جدیدترین دستاوردهای ارولوژی در دنیا پیشرفت‌های ایران در زمینه جراحی‌های ارولوژی و سایر دستاوردهای این علم مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -
دکتر محمدعلی زرگر مسئول دوازدهمین کنگره بین‌المللی ارولوژی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: 21 کشور دنیا عضو کنگره بین‌المللی ارولوژی هستند که هر دو سال یکبار برگزار می‌گردد، امسال این کنگره در ایران برپا شد و به دلیل استقبال زیاد شرکت‌کنندگان از سال آینده هر سال برگزار خواهد گردید که سال 2015 در چین و سال 2016 در سنگاپور اجرا خواهد شد. 

وی ادامه داد: ‌در کنگره امسال رؤسای انجمن‌های ارولوژی آمریکا، اروپا و آسیا حضور دارند و به طور همزمان کنگره در هفت سالن برگزار می‌شود، همچنین به مدت دو روز عمل جراحی ارولوژی که در تهران انجام می‌شود به طور مستقیم در این همایش کنگره نمایش داده می‌شود. 

دکتر زرگر ادامه داد: حدود 600 مقاله به کنگره امسال ارسال شد که 400 مقاله انتخاب گردیده همچنین 128 سخنران ایرانی و خارجی در این کنگره به ارائه دستاوردهای جدید خواهند پرداخت. 

دکتر زرگر در خصوص پیشرفت‌های ارولوژی در ایران گفت: دستاوردهای جدید علم ارولوژی، روش‌های نوین جراحی ارولوژی که در ایران انجام می‌شود،‌ تکنیک‌های درمان نازایی آقایان، انواع جراحی‌های لاپاراسکوپی ارولوژی که بدون باز کردن انجام می‌شود و پیشرفت‌های پیوند کلیه در ایران که به عنوان مدل نمونه در دنیا مطرح است در این کنگره مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. 




انتهای پیام/

نظر شما