شناسهٔ خبر: 24713829 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

آماده باش پلیس تا دو روز بعد از تعطیلات

خبرگزاری مهر

فرمانده ناجا از آماده باش پلیس تا دو روز بعد از تعطیلات خبر داد.

صاحب‌خبر -
سردار حسین اشتری ظهر شنبه در دیدار آیت‌الله صافی گلپایگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد به اقدامات نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان همواره می‌کوشند تا با توطئه‌های مختلف به نظام اسلامی ضربه بزنند.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون تمام توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان با تدابیر رهبری و هوشیاری مردم و نهادهای مختلف امنیتی، نظامی و انتظامی خنثی شده است.

فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات و ماموریت‌های پلیس در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس در قالب قرارگاه‌های نوروزی از روز ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۶ تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۷ در تمام نقاط کشور به ارائه خدمات به مردم و مسافران می‌پردازند.

وی ادامه داد: پلیس تلاش‌های زیادی برای کاهش آمار تصادفات دارد و در همین راستا اقدامات پیشگیرانه دنبال می‌شود و پلیس تا دو روز بعد از تعطیلات در حالت آماده باش خواهد بود.

اشتری با اشاره به شعار سال و ضرورت حمایت از کالاهای ایرانی گفت: مبارزه به قاچاق کالاهای خارجی از جمله اقدامات نیروی انتظامی برای تحقق شعار سال است و بدون تردید نیروی انتظامی اهتمام ویژه‌ای به تحقق این شعار دارد.

نظر شما