شناسهٔ خبر: 24712915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اسکندرپور:

جشن و نشاط های نوروزی مرهون خون شهداست/ ساخت پروژه‌های انسان‌ محور در شیراز

گروه اجتماعی ـ شهردار شیراز با اشاره به برپایی جشن‌های نوروزی در نقاط مختلف این کلان‌شهر گفت: اگر اکنون می توانیم جشنی برگزار کنیم، امنیتی که اکنون داریم همه را مرهون و مدیون خون شهدا هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از فارس، حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز شب گذشته، 3 فروردین‌ماه در بازدید از محور حافظیه و غرفه‌های آن، آرامش خاطر و امنیت کنونی کشور را مرهون خون شهدا دانست و افزود: اگر اکنون می‌توانیم جشنی برگزار کنیم، امنیتی که اکنون داریم همه را مرهون و مدیون خون شهدا هستیم، کسانی که جان خود را برای ایران فدا کردند و من از اینجا بر خانواده‌ها و به‌ویژه مادرهایشان درود می‌فرستم.
وی از راه افتادن پویش «من شیراز را دوست دارم» در فضای مجازی خبرداد و افزود: کسانی که در این پویش شرکت کنند و عکس‌های خود را در فضای مجازی با این عنوان منتشر کنند، در پایان تعطیلات عید به تعدادی از آن‌ها جوایزی نفیس و ارزشمند اهدا خواهیم کرد.
شهردار شیراز از همدلی شهرداری و شورای شهر در ساختن شهر انسان محور گفت و ادامه داد: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز شهر را انسان محور خواهیم کرد تا مامنی برای رفاه و آسایش مردم باشد.
وی در توضیح پروژه‌های سال جدید عنوان کرد: قول می‌دهم در سال 97 پروژه‌های انسان محور را شروع کنیم تا شهر را برای زندگی مردم زیست‌پذیرتر کنیم.
اسکندرپور ضمن تاکید برجستگی های تاریخی، فرهنگی و مذهبی شیراز گفت: امروز امثال حافظ، سعدی و شاهچراغ تنها متعلق به شیراز نیستند بلکه متعلق به کل جهان هستند و امیدواریم که در سال های آتی شیراز را در سطح جهانی ببینیم.
انتهای پیام

نظر شما