شناسهٔ خبر: 24712844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر|حمایت از تولیدات داخلی در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد

R41363/P41362/S6,53/CT11

استاندار بوشهر با اشاره به شعار امسال به نام «حمایت ازکالای ایرانی» گفت: حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی در اولویت برنامه‌های مسئولان و مردم استان بوشهر قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک سال جدید و اظهار خرسندی از این دیدار، و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال نصب العین خود قرار می‌دهیم و باید حمایت از کالای ایرانی عملیاتی و اجرایی شود.

وی،با بیان اینکه شعار حمایت از کالای ایرانی به همگان و همه آحاد جامعه برمی‌گردد تاکید کرد: حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی در اولویت برنامه‌های مسئولان و مردم استان بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران گفت: برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال، حمایت از سرمایه‌گذاران و فراهم کردن تسهیلات لازم برای حضور بیشتر بخش خصوصی در عرصه تولید و اقتصاد مورد توجه و تاکید است.

گراوند، یکی از محورهای توسعه استان بوشهر را توسعه طرح‌های گردشگری دانست و تصریح کرد: در این عرصه امسال با مشارکت بخش خصوصی طرح‌های مهمی بر اساس ظرفیت مناطق شهری و روستایی استان اجرا می‌شود.

وی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از برنامه‌های مهم استان دانست و تاکید کرد: طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام در شهرها و روستاهای استان بوشهر وجود دارد که تکمیل این پروژه‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/ ز

نظر شما