شناسهٔ خبر: 24712813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مبارزه با مفاسد اقتصادی لازمه حمایت از کالای ایرانی

آیت الله جوادی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی: حمایت از کالای ایرانی نیازمند مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی است.

صاحب‌خبر -

مبارزه با مفاسد اقتصادی لازمه حمایت از کالای ایرانیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله جوادی آملی در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: حمایت عملی از کالای ایرانی در صورتی محقق می‌شود که به طور جدی و قاطع با مفاسد اقتصادی و ورود کالای خارجی مقابله شود.

وی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی افزود: امروز ما چه بخواهیم چه نخواهیم در تحریم قرار داریم و تنها راه شکستن تحریم‌ها توجه و اهتمام به تولید ملی است.

آیت الله جوادی آملی با انتقاد از عملکرد برخی بانک و اخذ دیر کرد از تسهیلات اعطایی خاطر نشان کرد: این اقدام بانک‌ها ربا است و با آموزه‌های قران، پیامبر اکرم و ائمه معصومین مغایرت دارد.

وی افزود: اگر بخواهیم تولید و اشتغال پا بگیرد باید بانک‌ها آغوش خود را به سوی سرمایه گذاران و کار آفرینان باز کنند و تسهیلات ارزان قیمت را به آن‌ها بدهند.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به رشد ساختمان سازی در کشور و فرار از طرح‌های تولیدی یادآور شد عده‌ای به علت وجود موانع در تولید به سراغ ساخت خانه رفتند و امروز به جایی رسیده که بسیاری از این واحد‌ها بدون مشتری و خالی مانده است.

وی افزود: اگر این سرمایه‌های سنگین به امر تولید اختصاص می‌یافت امروز بسیاری از مشکلات بیکاری در کشور حل شده بود.

توليت آستان مقدس حضرت معصومه هم در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی برقراري امنيت را از مهمترين و سخت ترين کارها دانست و از تلاش هاي نيروي انتظامي که بخش عمده اي از اين ماموريت را برعهده دارد قدرداني کرد.

حجت الاسلام و المسلمين سعيدي در ديدار فرمانده ناجا  هم چنين تدابير پليس راه در مواجهه با فتنه دراويش داعشي را ستود و ياد و خاطره شهداي اين حادثه دردناک را گرامي داشت.

نظر شما