شناسهٔ خبر: 24711894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

عابدین نقیبی؛

حمایت از کالای ایرانی یکی از شاخص های اصلی اقتصاد مقاومتی است

عضو سازمان نظام مهندسی استان مازندران بیان داشت:یکی از شاخص‌های اصلی اقتصاد مقاومتی بحث حمایت از کالاهای ایرانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، عابدین نقیبی با بیان اینکه رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: یکی از شاخص‌های اصلی اقتصاد مقاومتی بحث حمایت از کالاهای ایرانی است.

وی بیان کرد: اصلاح ساختار نظام بانکی کشور، بهره‌مندی از توانمندی و داشته‌های موجود و کنترل واردات، از جمله مسائلی است که می‌تواند ما را در پیشبرد اهداف یاری کند.

عضو سازمان نظام مهندسی استان مازندران گفت: کارشناسان ارشد اندیشکده‌های آمریکا و کشورهای هم‌پیمان به‌صورت فنی مسائل اقتصادی را مورد بررسی قرار می‌دهند و اعتراف کردند نباید ایده اقتصاد مقاومتی اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه نظام جموری اسلامی به‌عنوان قدرت برتر در منطقه به‌شمار می‌آید، ادامه داد: دشمنان اسلام عنوان کردند برای جلوگیری از پیشرفت و نفوذ جمهوری اسلامی و اینکه ایران در آینده به قدرت برتر در دنیا تبدیل نشود

عابدین نقیبی خاطرنشان کرد: دولت باید از تمامی ظرفیت‌هایی که می‌توانند در سرمایه‌گذاری در مسیر اقتصاد پویا و مقاومتی ما را یاری کنند، استفاده کند.

وی یکی از موانع اصلی اتکا به اقتصاد داخل و شکوفایی تولید داخلی را واردات دانست و افزود: با اصلاح نظام بانکی کشور و ایجاد مشوق‌هایی در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری باید جلوی واردات را گرفت و در این زمینه باید با جدیت عمل کرد.

کالای ایرانی

این فعال اقتصادی با تأکید بر اینکه یکی از ارکان اصلی تولید موفق، آمادگی بازار است، گفت: مردم نقش اصلی در حمایت از کالای ایرانی را دارند.

عضو سازمان نظام مهندسی استان مازندران تصریح کرد: تبیین مسأله حمایت از کالاهای ایرانی و اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و نیازمند تکرار است تا همگان به این درک برسند و این مهم را بپذیرند.

نظر شما