شناسهٔ خبر: 24711528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل| ۸۲۰۰ مسافر فرهنگی در مدارس اردبیل اسکان یافتند

R41374/P1357/S6,49/CT11

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هشت هزار و ۲۹۸ نفر روز میهمان از ۶ استان کشور تا سومین روز فروردین‌ماه امسال در مدارس استان اردبیل اسکان یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، احمد ناصری پیش از ظهر امروز در بازدید از مدارس مجری طرح اسکان فرهنگیان در اردبیل اظهار داشت: : هشت هزار و 298 نفر روز میهمان از 6 استان کشور تا سومین روز فروردین‌ماه امسال در مدارس استان اردبیل اسکان یافتند و افتخار میزبانی از این تعداد مسافر فرهنگی نصیب خادمان فرهنگیان در استان اردبیل شده است.

وی گفت: این میهمانان نوروزی در قالب دو هزار و 305 خانوار از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان، تهران، اصفهان مورد استقبال و پذیرش قرار گرفته‌اند که امیدوارم سفر خوش و خاطره انگیزی از استان دارالارشاد و حسینی اردبیل داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از حضور بیشترین مسافر از استان آذربایجان غربی و بیشترین پذیرش نیز در پایگاه اسکان نوروزی فرهنگیان ناحیه دو در سومین روز از بهار خبر داد و افزود: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم خدمات مناسب و شایسته‌ای را به مسافران در مدت حضور آنها در مدارس مجری طرح اسکان ارائه دهیم.

ناصری بیان کرد: با تجهیز 748 کلاس درس شامل 266 کلاس گروه ویژه، 425 کلاس گروه الف و 57 کلاس در گروه ب و فعالیت 385 نفر از عوامل اجرایی، آمادگی لازم را برای پذیرش میهمانان فرهنگی از سراسر کشور را داریم که برای تکمیل امکانات در پایگاه‌های اسکان 100 دستگاه تختخواب، 400 عدد پتو و 50 دستگاه یخچال در نوروز امسال اضافه شده است.

وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات و باز شدن ادارات نیز معاونان اداره کل، مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق، بازرسان و ناظران استانی به صورت مستمر، محسوس و یا نامحسوس از پایگاه‌ها و مراکز مجری طرح اسکان نوروزی فرهنگیان بازدید کرده و به نحوه استقبال، پذیرش و ارائه خدمات کیفی، شایسته و افزایش رضایتمندی میهمانان فرهنگی و خانواده‌های آنان تأکید داشته‌اند.

انتهای پیام/ح

نظر شما