شناسهٔ خبر: 24707812 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

نبض/ رستوران های بین راهی و چالش های سلامت

برنامه نبض پزشکی شبکه خبر به موضوع رستوران های بین راهی و چالش های سلامت پرداخت.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
دکتر تیموری مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی در برنامه نبض شبکه خبر گفت: سامانه جامع پاسخگویی به شکایات با شماره 09629 به‌صورت شبانه روز در خدمت مسافران است. هموطنان می توانند از رستوران ها و مراکز پذیرایی متخلف به این سامانه شکایت کنند.
 
تیموری گفت: مسافران و گردشگران می‌توانند با شماره گیری 09629 در تمام طول شبانه روز، با سامانه جامع اطلاعات گردشگری کشور ارتباط برقرار و پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کنند.
 
وی افزود: جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، مذهبی، موزه‌ها، اماکن اقامتی، مراکز پذیرایی و تفریحی، وضعیت راه‌ها، وضعیت آب و هوا و مسیرهای دسترسی به شهر‌ها و مناطق مختلف کشور و ... از جمله اطلاعاتی است که سامانه جامع اطلاعات گردشگری کشور می‌تواند در اختیار گردشگران قرار دهد.
***
مهندس غلامی رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی وزارت بهداشت هم در این برنامه گفت: سامانه 190 در ایام نوروز به صورت 24 ساعته، آماده دریافت شکایات، نظرات مردمی در زمینه  مسایل بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی تحت پوشش، است که با توجه به توانایی موجود، در اسرع وقت به شکایات و نظرات رسیدگی و شاکیان از طریق کد رهگیری، می توانند شیوه رسیدگی به شکایت خود را پیگیری کنند.
 

نظر شما