شناسهٔ خبر: 24706801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌ها

خطیبان و امامان جمعه شیعه و اهل سنت استان در خطبه‌های نماز جمعه بر لزوم تلاش مسئولان و مردم در حمایت از کالای ایرانی تاکید کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خلیج فارس،امام جمعه موقت بندرلنگه در خطبه‌های نماز به فضایل ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه رجب ماه آمادگی مؤمنان برای ورود به ماه شعبان و رمضان است.
حجت الاسلام حسن فقیهی فر با اشاره به شعار سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری از مسئولان و آحاد مردم خواست تا از کالا‌های تولیدی داخل کشور حمایت کنند.
وی همچنین از تولید کنندگان نیز خواست تا کیفیت کالا‌های تولیدی را بالا ببرند.
نماز جمعه اهل سنت بندرعباس
خطیب جمعه اهل سنت بندر عباس گفت: توجه به خانواده، اصلی مهم در اسلام است و باید حفظ کیان و سلامت خانواده مورد توجه همه باشد.
شیخ طیب پَروَن گفت: احترام به زنان و خانواده از وظایف دینی مردان است.
خطبه‌های نماز جمعه قشم
امام جمعه قشم گفت: حمایت از کالای ایرانی سبب حمایت از سرمایه و ارتقاء توانمندی کارخانجات، صنعت و اقتصاد داخلی می‌شود.
حجت‌الاسلام جوکار با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب و تعیین نقشه راه برای مردم و مسؤولان، گفت: رویکرد نامگذاری سال‌های اخیر توسط ایشان به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه باید بر اساس تولید داخلی و توانمندی نیروی انسانی بتوانیم اقتصاد کشور را پویا و شکوفا کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحقق این مهم، در سال‌های اخیر، شعار‌های متفاوتی را حول محور اقتصاد مقاومتی انتخاب کرده‌اند.
خطبه نماز بستک
امام جمعه شهرستان بستک ضمن تبریک سال نو با شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: بنابر تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سال حمایت از کالای ایرانی مردم شریف ما باید بدانند که یکی از راه‌های برون رفت از فشار‌های اقتصادی دشمن، تعصب به خرج دادن در استفاده از کالای تولید داخلی کشورمان است.
حجت الاسلام قائدی گفت: استعداد جوانان امروزی نسبت به جوانان اوایل انقلاب بیشتر است و جوانان انقلابی امروز آماده‌تر از اوایل انقلاب ارزیابی می‌شوند، بنابراین آینده‌ای روشن پیش روی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی خواهد بود.
خطبه نماز جمعه اهل سنت بستک
خطیب جمعه اهل سنت بستک ضمن تبریک و نام گذاری سال جدید بنام حمایت از کالای ایرانی گفت:: گذشت هرسال باید ما را به فکر وادار کند تا عملکرد خود را ارزیابی کنیم و نواقص و کمبود‌ها را برطرف کنیم.
سید محمدیوسف حسینی نژاد افزود: زندگی شخصی و اجتماعی ما و شهر و مملکت اسلامی ما باید همیشه رو به پیشرفت و توسعه باشد.
نماز جمعه سیریک
امام جمعه موقت شهرستان سیریک با تبریک سال نو وسفارش همه مسئولان و مردم به تحقق شعار سال ۹۷ افزود: ایرانی مسلمان باید از کشورش و ارزش‌ها و آرمان‌های و کالا‌های داخلی در راستای کمک به احیا و پیشرفت و توسعه کشور حمایت کند.
حجت الاسلام خلیلی گفت: برای تحقق شعار سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری برای حمایت از کالای ایرانی، باید مردم و بویژه مسئولان در عمل از کالای ایرانی استفاده کنند.
نماز جمعه پارسیان
امام جمعه موقت پارسیان با تبریک سال نو و ماه مبارک رجب، گفت: ماه رجب ماه استغفار و راز و نیاز و همچنین، بستر و ظرفیتی مناسب جهت اینکه بندگان خدا با معبود خود خلوت کنند و این ماه و مسیری جهت رسیدن به ماه‌های شعبان و رمضان است.
حجت الاسلام پولادی، گفت: ظرفیت عظیم حج و اقتصاد دو موضوع مهمی است که در اختیار جهان اسلام قرار گرفته و استفاده بهینه از آن‌ها می‌تواند اقتدار و پایداری مسلمانان جهان را به رخ استکبار جهانی بکشاند.
نماز جمعه اهل سنت پارسیان
امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان گفت: انسان به عنوان خلیفه الهی در زمین شناخته می‌شود و فرزند صالح نیز می‌تواند صلاح و رستگاری خود و خانواده خویش را نیز در دنیا و آخرت به همراه داشته باشد.
شیخ احمد خنجی، با اشاره به حضور میهمانان نوروزی در پارسیان، گفت: همگان میهمان نوازی و احترام به آن‌ها را مثل سالیان گذشته ملاک و سرلوحه قرار دهند.

نماز جمعه جاسک
امام جمعه موقت شهرستان جاسک گفت: با حمایت از کالای ایرانی ضمن رفع مشکل تولید و اشتغال، شاهد رونق در بازار اقتصاد کشور خواهیم بود.
حجت الاسلام فاتحی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جاسک در مسجد امام علی (ع) اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در آغاز سال، تکمیل کننده اقتصاد مقاومتی است و با حمایت از تولید و کالای ملی می‌تواند اقتصاد مقاومتی را در کشور نهادینه کند.

نماز جمعه توکهور هشتبندی
حجت الاسلام جواد سهرابی امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی ضمن تبریک عید نوروز به مساله اقتصاد اشاره کرد و گفت: همانطوری که رهبر انقلاب شعار حمایت از کالای ایرانی را انتخاب کردند وظیفه همه مسئولان وآحاد جامعه است که مساله اقتصاد و معیشت مردم را در دستور کار خود قرار دهند و تکیه بر ظرفیت عظیم داخلی داشته باشند.
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_2033063" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2080468/2033063?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما