شناسهٔ خبر: 24706065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امداد رسانی هلال احمر ایلام به 16 حادثه رانندگی

سرپرست جمعیت هلال احمر استان : از ابتدای طرح ایمنی و سلامت نوروزی تا صبح امروز این جمعیت به 16 حادثه رانندگی مسافران نوروزی امدادرسانی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسین عارفی افزود:مجموع مصدومان این حوادث 48 نفر بودند که 10 نفر به مراکامداد رسانی هلال احمر ایلام به 16 حادثه رانندگیز درمانی منتقل، 27 نفر بصورت سرپایی مداوا و 2 نفر نیز فوت شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح ایمنی و سلامت  نوروزی علاوه بر 11 پایگاه جاده ای ثابت مستقر در جاده های ارتباطی استان، چهار پایگاه دیگر نیز به صورت سیار راه اندازی شده است افزود: 9 دستگاه خودروهای نجات، 15 دستگاه آمبولانس و پرسنل پشتیبان به همراه امدادگران آموزش دیده از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه جاری در این پایگاه ها مستقر شده و نسبت به ارائه خدمات امداد جاده ای به مسافران نوروزی اقدام می کنند.

عارفی همچنین از احداث 2 پایگاه امدادی این جمعیت ویژه کاروان های راهیان نور در مسیر یادمان شرهانی و نقطه ایثار خبرداد و یادآور شد: بالگرد این جمعیت بر اساس برنامه زمان بندی شده در طول تعطیلات در مرکز استان با هدف تسریع در عملیات امدادرسانی سوانح احتمالی جاده ای و کاهش تلفات حوادث مستقر خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان همچنین از برپایی خیمه های نماز توسط این جمعیت در جاده های استان به منظور رفاه حال مسافران و ادای فریضه الهی خبرداد و از مسافران نوروزی خواست در صورت مواجه با حوادث احتمالی در محورهای ارتباطی استان با شماره 112تماس حاصل نمایند.

نظر شما