شناسهٔ خبر: 24706036 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

توضيح سازمان ليگ در خصوص عدم امکان تعطيلي هفته بيست‌وششم ليگ برتر فوتبال

کميته مسابقات سازمان ليگ اعلام کرد که برنامه‌ريزي AFC باعث فشردگي مسابقات نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا شد.

صاحب‌خبر -

کميته مسابقات در مورد زمان‌بندي برنامه رقابت‌هاي هفته بيست‌وششم ليگ برتر اعلام کرد: سازمان ليگ نهايت همکاري را با تيم‌هاي استقلال، پرسپوليس، تراکتورسازي و ذوب‌آهن انجام داده است. ما به اين تيم‌ها به چشم تيم ملي نگاه کرده‌ايم و همواره سعي کرديم برنامه‌هاي ليگ را به شکلي تغيير بدهيم که اين باشگاه‌ها بتوانند حضوري قدرتمند در ليگ قهرمانان آسيا داشته باشند. بر همين اساس در هفته‌هاي اول و دوم ليگ قهرمانان آسيا در اواخر بهمن‌ماه ليگ را به خاطر اين چهار تيم تعطيل کرديم. همچنين همزمان با هفته‌هاي سوم و چهارم ليگ قهرمانان آسيا بازهم ليگ را به دليل بازي‌هاي اين چهار تيم و حضور مقتدرانه‌شان در ليگ قهرمانان تعطيل کرديم.

سازمان ليگ همچنين به 12 باشگاه ديگر حاضر در ليگ برتر هم توجه دارد و بايد در برنامه‌ريزي‌ها شرايط ساير تيم‌ها را هم در نظر بگيريم. به همين دليل اگر هفته بيست‌وششم ليگ را تعطيل مي‌کرديم، در آن صورت تعطيلات ليگ برتر براي باشگاه‌ها 40 روز مي‌شد و آن باشگاه‌ها با مشکل مواجه مي‌شدند. ضمن اينکه اين برنامه اعلام شده از سوي سازمان ليگ مورد تأييد همه مربيان و باشگاه‌ها قرار گرفته بود.

شايان ذکر است که برنامه‌ريزي کنفدراسيون فوتبال آسيا باعث فشردگي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان و مشکلات براي نمايندگان حاضر در آسيا شده است.

نظر شما