شناسهٔ خبر: 24705336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه موقت اصفهان: حقوق‌های نجومی، ظلمی فاحش

حقوق‌های نجومی، ظلمی فاحش در جامعه اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ امام جمعه موقت اصفهان در جمع نمازگزاران اصفهانی در مسجد مصلی با اشاره به وقوع برخی اتفاقات اقتصادی در کشور گفت: مردم از نهادهای حاکمیتی انتظار دارند پاسخ منطقی درباره پیگیری این موضوعات دریافت کنند. امام جمعه موقت اصفهان:حقوق های نجومی ظلمی فاحش در جامعه اسلامی
حجت الاسلام محمدتقی رهبر با اشاره به موضوع عدالت اجتماعی و لزوم آن در جامعه گفت: در کشورمان مسکن، غذا، بهداشت و درمان لازم است به گونه ای توزیع شود که همگان ازآن بهره مند شوند.
خطیب جمعه اصفهان همچنین برتوجه بیشتر در زمینه رعایت مساوات و برقراری عدالت در زمینه پرداخت حقوق، امتیازات و جایگاه ها تاکید کرد.
حجت الاسلام محمدتقی رهبر به مشکلات کشاورزان و کم آبی اشاره کرد و گفت: آب موجود لازم است به عدالت تقسیم شود و مسوولان وزارت نیرو هم پیگیر مشکلات کشاورزان باشند.
خطیب جمعه اصفهان افزود: کارخانه هایی هم که از آب بهره برداری می کنند حق کشاورزان را رعایت کنند.
حجت الاسلام محمدتقی رهبر افزود: اعتراضات باید به گونه ای باشد تا دشمنان سوءاستفاده نکنند و از مسوولان خواست برای احقاق حق آبه کشاورزان بیشتر تلاش کنند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی گفت: شرم آور است پوشاک بچه و مایحتاج عمومی از خارج وارد در صورتی که نیاز است از تولیدات داخلی حمایت شود.

نظر شما