شناسهٔ خبر: 24705088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان چناران خبر داد:

سرقت به عنف نوه ناخلف از مادربزرگ سالخورده‌اش

فرمانده انتظامی شهرستان چناران از شناسایی و دستگیری سارقین به عنف طلاجات زن سالخورده‌ای در چناران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای چناران، سرهنگ برات اویسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک مورد سرقت به عنف طلاجات پیر زنی که به‌تنهایی در منزلش زندگی می‌کرده، تیمی ویژه از پلیس آگاهی وارد عمل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران ادامه داد: با تحقیقات میدانی و گسترده و با سرنخ‌های به‌دست‌آمده، کارآگاهان پلیس آگاهی به نوه ناتنی پیرزن با توجه به سابقه سوء قبلی که داشته، مظنون می‌شوند.

اویسی افزود: با هماهنگی مقام قضایی متهم 32 ساله دستگیر و مدارکی دال بر سرقت یا مشارکت در سرقت طلاجات از بازرسی مخفیگاهش کشف شد.

وی بیان داشت: متهم به پلیس آگاهی منتقل و تحت بازجویی فنی و پلیسی قرار گرفت و در مواجهه با سایر مدارک و ادله، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به سرقت به عنف طلاجات مادربزرگش با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

اویسی تصریح کرد: در ادامه مأمورین عامل اصلی سرقت را در عملیاتی غافلگیرانه در مشهد دستگیر و وی نیز به ایراد جرح، بستن دست‌وپا و سرقت به عنف طلاجات زن سالخورده و فروش آن به دو طلافروشی در چناران و مشهد، اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: در این رابطه دو نفر مال‌خر طلاجات شناسایی و دستگیر و کلیه اموال مسروقه شامل انگشتر، النگو و دستبند طلا کشف و به مالباخته تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران در پایان ضمن تذکر به کلیه طلافروشان مبنی بر عدم خرید هرگونه طلاجات مستعمل بدون کاغذ خرید، خاطرنشان کرد: سارقین به عنف و دو نفر مال‌خر دستگیرشده، با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما