شناسهٔ خبر: 24701655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

تردد در 70 درصد ورودی های چرام میسر است/سفری دلنشین را در نگین سبز جنوب کشور تجربه کنید+تصاویر

پایگاه اطلاع رسانی چرام طی بازدید میدانی از ورودی های شهر چرام،وضعیت جاده های منتهی به شهر و پاکیزگی این محورها را بررسی می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام،استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر اکثر کارشناسان و مدیران و به لحاظ آماری و برخورداری از شاخص راه ارتباطی جزء محرومترین استان‌های کشور است.

شهرستان چرام در قلب استان کهگیلویه و بویراحمد و همسایگی با چهار شهرستان گچساران،کهگیلویه، باشت و بویراحمد در زمینه برخورداری از راه ارتباطی از وضعیت نامطلوبی برخوردار است و پروژه‌های آن سالهاست راکد مانده بود.

محور چرام به دهدشت و سایر محورها بعداز سالها که پروژه راهسازی آن تعطیل شده بود،دوباره با ورود رئیس جدید راه و شهرساری چرام فعال شد.

پایگاه اطلاع رسانی چرام طی بازدید میدانی از ورودی های شهر چرام،وضعیت جاده های منتهی به شهر و پاکیزگی این محورها را بررسی می کند.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان چرام در گفت و گو با خبرنگاران در بازدید میدانی از این پروژه گفت:در حوزه استحفاظی چرام و از انتهای حوزه استحفاظی از کشتارگاه صنعتی به طرف شهرک صنعتی بردیان زیرسازی آن انجام شده است.

حمیدرضا ذوالفقاری بیان کرد: ۳کیلومتر دیگر تا شهر چرام در این جاده نیازمند بازسازی است که با تامین اعتبار و همکاری خوب دوستان در سال آینده پیگیر این مورد نیز خواهیم بود.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان چرام در ادامه تصریح کرد: 70درصد جاده های منتهی به شهرستان چرام مشکل خاصی ندارد و تردد برای وسایل نقلیه میسر است.

وی افزود:جا دارد از همکاران و مدیرکل راه و شهرسازی استان تشکر و از اهالی روستای القچین اولیا برای همکاری ویژه در بازسازی این جاده کمال تقدیر را داشته باشم.

گفتنی است که ورودی های چرام نیز از لحاظ پاکیزگی وضعیت مطلوبی دارد.

 

تصاویر:

 
 
 
 

انتهای پیام/

نظر شما