شناسهٔ خبر: 24701642 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

هرج و مرج در پارک ساحلی پارسیان/ وقتی داربست های شهرداری راه را بر مسافران می بندند

شهرداری پارسیان با ایجاد داربست های فلزی در پارک ساحلی، راه را بر مسافران بسته و انها را سردرگم کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛ هر ساله با فرا رسیدن سال جدید و تعطیلات نوروز مسافران زیادی به شهرستان پارسیان سرازیر شده و از مناظر گردشگری و سواحل بکر و زیبا بهرمند می شوند.

 

چند سالی است که شهر پارسیان در پی بی تدبیری برخی از مسئولین آن فضای مناسب جهت جذب گردشگر را گرفته و نتوانسته چهره زیبا و در خور و شأن را در مقابل دیدگان مسافران نوروزی قرار دهد.

 

در اواخر سال گذشته با روی کار امدن مجموعه شورا شهر و شهردار پارسیان برخی از فعالیت ها جهت زیبا سازی شهر صورت گرفت و موجی از امید را در دل مردم رنج کشیده زنده شد.

 

اما پارک ساحلی پارسیان که یکی از نقاط مسافر پذیر در ایام نوروز می باشد با اقدام دیر هنگام شهرداری در نصب داربست های فلزی مسافران زیادی از اقصی نقاط را دچار سردرگمی کرده و فضایی پر از هرج و مرج را در این مکان به وجود اورده است.

در یکی از اتفاقات تازه در این مکان برخورد دو موتور سیکلت با این داربست ها بود که دو جوان را زخمی کرد و معلوم نیست چه کسی می خواهد پاسخ گو این نارضایتی باشد.

 

اکنون نیز با وجود این که یکی از راه های ورودی بسته نشده بود صد ها نفر از این مسافران با خودروی شخصی مثل همیشه به داخل پارک رفته و در حال استراحت هستند اما همین راه را نیز اکیپ پشتیبانی شهرداری آن را بسته و می خواهند صد ها خودرو را به بیرون از پارک و در محل پارکینگ راهنمایی کنند، در صورتی که این اقدامات باید روزها قبل از شروع تعطیلات انجام می شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما