شناسهٔ خبر: 24701572 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مظنون اصلي حمله به کاروان رامي حمدالله در غزه کشته شد

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از  خبرگزاري فرانسه، فردي که جنبش فلسطيني حماس او را به عنوان مظنون اصلي حمله به کاروان رامي حمدالله نخست وزير دولت فلسطين در کرانه باختري رود اردن و هيئت همراه وي در غزه مي دانست روز پنجشنبه در جريان درگيري با نيروهاي امنيتي حماس کشته شد و دو نيروي امنيتي جنبش حماس نيز شهيد شدند.
وزارت داخلي دولت فلسطين در نوار غزه در بيانيه اي از کشته شدن مظنون اصلي حمله به کاروان رامي حمدالله و دستيار وي در جريان عمليات بازداشت شان در غزه خبر داد.
در اين بيانيه آمده است انس عبدالمالک ابو خوصه 26 ساله مظنون اصلي بمب گذاري در مسير حرکت کاروان رامي حمدالله و هيئت همراه وي در غزه در جريان درگيري با نيروهاي امنيتي حماس در اين منطقه کشته شد.
بر اساس اين بيانيه، عبدالهادي الاشهب يکي از دستياران ابوخوصه که در جريان درگيري با نيروهاي امنيتي حماس زخمي و به بيمارستان منتقل شده بود نيز بر اثر شدت جراحات در بيمارستان جان باخت.
يکي ديگر از دستياران مظنون اصلي نيز در حالي که زخمي شده بود بازداشت و براي درمان به بيمارستان منتقل شد.
وزارت داخلي فلسطين در غزه در اين بيانيه کشته شدن دو نيروي امنيتي وابسته به حماس را در آغاز درگيري هايي که در غرب اردوگاه آوارگان فلسطيني «النصيرات» در مرکز غزه رخ داد تائيد کرد. 

نظر شما