شناسهٔ خبر: 24699326 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

بلاتر: بدون تحريم جام جهاني 2018 براي صلح بازي خواهيم کرد

رئيس پيشين فيفا ضمن مخالفت با تحريم جام جهاني 2018 روسيه از سوي برخي کشورهاي اروپايي گفت: ما براي خاطر صلح فوتبال را بازي خواهيم کرد.

صاحب‌خبر -

به نقل از روزنامه ريانووستي روسيه، سپ بلاتر به دنبال اخبار روزهاي اخير مبني بر تحريم جام جهاني 2018 روسيه از سوي برخي مقامات کشورهاي اروپايي با انتشار پيامي گفت: فوتبال بيش از 2 ميليارد طرفدار است و جام جهاني 2018 روسيه مهم‌ترين تورنمنت ورزشي جهان ورزش است. بنابراين اجازه تحريم را ندهيم و فوتبال را براي صلح بازي خواهيم کرد.

ترزاي مي، نخست‌وزير انگليس هفته گذشته به دنبال مسموميت سرگئي اسکريپال، افسر سابق اطلاعاتي روسيه و دخترش در لندن گفته بود که کشورش سطح هيئت اعزامي به جام جهاني 2018 روسيه را کاهش خواهد داد. مقامات ارشد و نمايندگان خانواده سلطنتي نيز به روسيه نخواهند رفت. دولت ايسلند نيز اعلام کرد طرح تحريم جام جهاني 2018 روسيه را بررسي مي‌کند و رئيس‌جمهور لهستان هم گفت که در مراسم افتتاحيه اين رقابت‌ها در ورزشگاه لوژنيکي مسکو شرکت نخواهد کرد.

جام جهاني 2018 در روزهاي 24 خرداد تا 24 تير ماه سال جاري در 12 ورزشگاه 11 شهر روسيه با شرکت 32 تيم برگزار خواهد شد. تيم ملي فوتبال ايران در گروه B اين رقابت‌ها با پرتغال، اسپانيا و مراکش همگروه است.

نظر شما