شناسهٔ خبر: 24698448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساری| ۳۶۰۰ بانوی مازنی زائر سرزمین نور در مناطق عملیاتی جنوب شدند

R41358/P1357/S6,74/CT12

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلای مازندران با اشاره به افزایش استقبال بانوان از مناطق عملیاتی جنوب گفت: ۳۶۰۰ بانوی مازنی زائر سرزمین نور در مناطق عملیاتی جنوب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور سپاه کربلای مازندران، ام‌السادات رخشنده اظهار داشت: قرار شد که بیش از 40 درصد اعزامی کاروان راهیان نور از خواهران باشد و آماری که از مسئولان سازمان اردویی دریافت شده تاکنون، آمار پیش بینی شده بیش از 50 تا 60 درصد اعزامی‌ها از خواهران خواهند بود.

وی افزود: تاکنون سه هزار و 654 زائر و بالغ بر 90 مبلغ دینی در معیت زائران به یادمان شهدای جنوب اعزام شدند و تا پایان سفر آمار چشمگیری خواهیم داشت.

رخشنده گفت: تعداد نفرات اعزامی بانوان در هر شهرستان، بستگی به گستردگی شان دارد و این متفاوت است که در برخی شهرستان‌ها اعزام بیشتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: حضور بانوان در اردوهای راهیان نور بسیار خوب بوده و با توجه به شرایط خاص منطقه استقبال سفر اولی‌ها بسیار خوب بوده است و حضور خواهران در راهیان نور نشان دهنده این است که ر اهیان نور طبق دغدغ‌ های رهبری برای مردم به خوبی تبیین شد و هر سال استقبال از کاروان راهیان نور نسبت به سال‌های گذشته پررنگ تر می‌شود.

رخشنده گفت: سازمان بسیج جامعه زنان در کنار برادران در بخش ستادی راهیان نور فعالیت داشته و در بخش بیمه کردن زائران اعزامی، تبلیغ برای حضور باکیفیت خواهران در راهیان نور، برنامه‌ریزی برای حضور خانواده‌های شهدا در یادمان‌ها، پیگیری تغذیه و اسکان زائران در اردوگاه‌های مازندران مستقر در جنوب از اقدامات انجام شده بسیج جامعه زنان است.

وی بیان کرد: کاروان‌های اعزامی راهیان نور خواهران از مناطق عملیاتی هفت تپه، اروندکنار، شلمچه، هویزه، دهلاویه و طلائیه بازدید خواهند داشت و امسال فکه مورد بازدید است و این کاروان‌ها بر اساس زمان‌بندی مشخص شده است در هفت تپه که مقر حضور رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بود و به صورت خاص تر بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام/ح

نظر شما