شناسهٔ خبر: 24691932 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

ما توانستیم ۳۴۰/

افزایش فروش کتاب‌های شهدای مدافع حرم در راهیان نور

کتاب‌های مربوط به شهدای مدافع حرم و مدافعان حرم در فروشگاه‌های فرهنگی راهیان نور مورد توجه زائران سرزمین‌های نور قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

افزایش فروش کتاب‌های شهدای مدافع حرم در راهیان نوربه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، فروشگاه کتاب معراج الشهدای اهواز از این جهت که آخرین ایستگاه بیشتر کاروان‌های سرزمین نور است، یکی از شلوغ‌ترین فروشگاه‌های فرهنگی راهیان نور است.

در این فروشگاه، کتاب‌های دفاع مقدسی و دینی از انتشارات‌های مختلف وجود دارد که بسیاری از این کتاب‌ها جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های دفاع مقدس و تقریظی رهبر معظم انقلاب هستند.

کتاب‌های پایی که جا ماند و قاسم سلیمانی جزو پرفروش‌های این فروشگاه هستند، اما توجه زائران به کتاب‌های شهدای مدافع حرم در راهیان نور امسال نشان می‌دهد که با انتشار آثار فاخرتری در این زمینه، استقبال بیشتری از این کتاب‌ها صورت خواهد گرفت.

در دیگر یادمان‌های شهدا نیز توزیع و فروش کتاب‌ها در رابطه با شهدای مدافع حرم افزایش یافته است و مورد استقبال جدی زائران سرزمین نور قرار گرفته است.

گفتنی است؛ شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده، یکی از شهدای شاخص سال ۱۳۹۷ است که در رابطه با این شهید و شهید مرتضی عطایی کتابی با عنوان مرتضی و مصطفی منتشر شده که در یادمان‌ها پرفروش شده است.

انتهای پیام/ ۲۱۱

نظر شما