شناسهٔ خبر: 24690851 - سرویس عکس
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

عکس/ حمله خونین داعش به جشن نوروزی در کابل

یک عامل انتحاری خود را در میان جمعیت انبوه جشن سال نو در شهر کابل منفجر کرده‌است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در این حمله انتحاری تعداد 30 تن کشته و 30 تن دیگر زخمی شدند. بنابر گفته پلیس، اغلب کشته شدگان کودکانی بودند که به فروش لباس و وسایل سال نو در کنار خیابان مشغول بودند.

مهاجم انتحاری با پای پیاده قصد داشت خودش را به محل برگزاری بزرگداشت جشن نوروز برساند، اما مواد انفجاری اش در نزدیکی دانشگاه کابل در مقابل شفاخانه علی آباد در میان مردم منفجر شد. داعش مسئولیت حمله انتحاری به این مراسم را برعهده گرفت.

این انفجار در محل برگزاری جشن نوروز رخ داده در شهر کابل رخ داده‌است. این انفجار در محل برگزاری جشن نوروز رخ داده در شهر کابل رخ داده‌است. یک عامل انتحاری خود را در میان جمعیت انبوه جشن سال نو منفجر کرده‌است. یک عامل انتحاری خود را در میان جمعیت انبوه جشن سال نو منفجر کرده‌است. شاهدان در محل می‌گویند شماری کشته و زخمی شده‌اند. شاهدان در محل می‌گویند شماری کشته و زخمی شده‌اند. این انفجار در محل برگزاری جشن نوروز رخ داده در شهر کابل رخ داده‌است. این انفجار در محل برگزاری جشن نوروز رخ داده در شهر کابل رخ داده‌است. وزارت کشور افغانستان تاکنون آمار 30 کشته و 30 زخمی را تأیید کرده‌است. وزارت کشور افغانستان تاکنون آمار 30 کشته و 30 زخمی را تأیید کرده‌است.

نظر شما