شناسهٔ خبر: 24686811 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

دل پيرو: «ديبالا» مي‌تواند رکورد من را بشکند

اسطوره تيم فوتبال يوونتوس و تيم ملي ايتاليا خودش را با پائولو ديبالا مقايسه کرده و مدعي شده او زمان مناسبي دارد تا رکورد ضربات کاشته‎اش را بشکند.

صاحب‌خبر -

الساندرو دل پيرو، ستاره اسطوره‎اي سابق يوونتوس و تيم ملي فوتبال ايتاليا معتقد است پائولو ديبالا به اندازه کافي زمان دارد تا رکورد ضربات کاشته او را بشکند.

بهترين گلزن بيانکونري در ليست بازيکناني که بهترين کاشته‌هاي سري آ را زدند در رده سوم قرار دارد و 22 گل زده است. او بعد از سينيشا ميهايلوويچ و آندره پيرلو قرار که هر دو 28 گل زده‌اند. دل‌پيرو تمام اين گل‌ها را براي يووه زده و در تمام دوران بازي کردن در اين تيم بوده است.

اخيرا ديبالا 9 ضربه کاشته در سري‌آ زده که 8 گل آن براي بانوي پير بوده است. به همين دليل دل‌پيرو در گفتگو با وب سايت يوفا مدعي شده او زمان خوبي براي شکستن رکورد دارد.

دل‌پيرو در اين باره گفت: چه کسي در ضربه کاشته زدن بهتر است؟ از من مي‌خواهيد چه بگويم؟ من دوران خودم را داشتم، پائولو هم زمان خيلي خوبي دارد تا من را پشت سر بگذارد. بايد بگويم او در اين زمينه عالي کار کرده است. برايش آرزوي بهترين‌ها را دارم.

سوال بعدي از دل‌پيرو درباره پافشاري بوفون براي رسيدن به قهرماني اروپا با يوونتوس در ليگ قهرمانان است: همه دنيا منتظر هستند تا بوفون جام قهرماني ليگ قهرمانان را بالاي سر ببرد. اما از نظر من او در هر شرايطي شماره يک است.

نظر شما