شناسهٔ خبر: 24686435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمبود منابع آبی و اقتصاد دو مسئله مهم قزوین + فیلم

استاندارقزوین گفت :کمبود منابع آبی و اقتصاد دو مشکل اصلی استان قزوین است که باید در سال جدید با جدیت پیگیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، عبدالمحمد زاهدی در پیام نوروزی خود ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید افزود : از کمبود منابع آبی و اقتصاد دو مسئله مهم قزوین + فیلمطریق منابع وامکانات دولتی باید برای انتقبال آب تلاش کرد و جا دارد که بهره برداران همکاری لازم را از منابع آبی داشته باشند، در غیر این صورت ن به طور جدی با مشکل کم آبی و محیط زیستی همراه است.

وی گریزی به مسئله اقتصاد زد و گفت : مشکلات اقتصادی از دغدغه های مهم مسئولان است که باید با تقویت بخش صنعت و رونق دادن به این بخش در مسیر شکوفایی حرکت کرد.

زاهدی توجه به مبحث گردشگری را هم در تقویت اقتصاد استان مهم دانست و گفت : با توجه به موقعیت تاریخی و جغرافیایی قزوین می توان از این مسئله در رشد و بالندگی اقتصاداستان قدم برداشت.

استاندار قزوین گفت : حوزه فرهنگ و هنر و توجه به حوزه ورزش هم باید مورد توجه کافی قرار بگیرد و تلاش مسئولان استان این است که مردم خوب قزوین در فضایی آرام در فعالیت های فرهنگی، اقتصادی،  سیاسی و اجتماعی حضور داشته باشند.

وی  با اشاره به صادرات  800 میلیون دلاری کالاهای غیر نفتی در سال 96 از استان گفت : نرخ بیکاری هم یک و هشت دهم درصد در سال گذشته  کاهش یافت .

زاهدی با بیان اینکه با پرداخت  تسهیلات 900 واحد تولیدی - صنعتی به چرخه تولید برگشتند ، تداوم این مسیر را از اولویت های  سال جدید در استان قزوین دانست.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_2022773" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2077191/2022773?width=565&height=316"></script></div>

نظر شما