شناسهٔ خبر: 24684652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سفر تعدادی از وزرا و اعضای کابینه دولت به برخی از شهرستان‌های استان کرمانشاه

خبرگزاری صداوسیما

امروز تعدادی از وزرای دولت که به همراه رئیس جمهور وارد کرمانشاه شدند، به برخی از شهرستان‌های استان سفر کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حضور برمزار شهدای گرانقدر و ادای احترام به مقام والای آنان و همچنین حضور در شورا‌های اداری شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های اعضای کابینه بود.
اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال جوانان در سال ۹۷
وزیر ورزش و جوانان که به شهرستان‌های سنقروکلیایی و صحنه سفر کرده بود در سخنانی ازعزم دولت برای ایجاد یک میلیون شغل در بخش‌های مختلف مانند صنعت / کشاورزی و IT در کشور در سال ۹۷ خبرداد.
سلطانی فر اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی و بانک‌ها در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان روستایی در سال جدید و تسریع در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی را ازمهمترین برنامه‌های دولت اعلام کرد.
وی اشتغال، ازدواج، تحصیل و اوقات فراغت را مهمترین مشکلات پیش روی جوانان دانست و برهم افزایی همه دستگاه‌ها برای حل این مشکلات تاکید کرد.
مردمان کُرد در عرصه‌های مختلف ارادت خود را به انقلاب نشان داده اند
وزیر اطلاعات نیز در جمع مردم روانسر و پاوه در سخنانی کُرد زبانان و بویژه مردم اورامانات را مردمانی مهربان، خونگرم و باصداقت توصیف کرد و گفت: این مردم از ابتدای انقلاب و با حضور پرشور در همه عرصه‌ها از جمله در ۸ سال دفاع مقدس عشق و علاقه خود را به اسلام و انقلاب بخوبی نشان دادند.
 
تعدادی از وزرای دولت به برخی از شهرستان‌های استان کرمانشاه سفر کردند.
حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود: جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم است و خدمت به این مردم افتخار دولت است..
وی یادآور شد: امنیت کشور را خود مردم بوجود می‌آورند و اگر آنان پای کار نباشند و با نیرو‌های نظامی و امنیتی همکاری نکنند این امنیت برقرار نخواهد شد.

وزیر دادگستری هم که به شهرستان‌های گیلانغرب و اسلام آباد غرب رفته بود در میان مردم زلزله زده حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
دکتر آوایی با قدردانی از متانت و صبر مردم زلزله زده قول داد تا مشکلات آنان را بویژه در زمینه امهال وام و تسریع در بازسازی منازل تخریب شده در جلسه هیات وزیران برای پیگیری مطرح کند.
تلاش برای افزایش سطح زیرکشت اراضی استان از سامانه گرمسیری
اما معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور هم به گیلانغرب سفر کرد و پس از حضور در گلزار شهدا و بازدید از مناطق زلزله زده این شهرستان در نشست شورای اداری با تجلیل از ایثار مردم گیلانغرب در جنگ تحمیلی از اهتمام دولت برای افزایش سطح رفاه در این شهرستان خبرداد.
 
تعدادی از وزرای دولت به برخی از شهرستان‌های استان کرمانشاه سفر کردند.
تلاش برای افزایش سطح زیرکشت اراضی استان از سامانه گرمسیری، جذب سرمایه گذاران و ایجاد امکانات مربوط به صنایع فرآوری قیرطبیعی گیلانغرب و ایجاد شرایط با منظور بهره مندی مردم این شهرستان از ظرفیت‌های مرزی از جمله مهمترین موضوع‌هایی بود که انصاری برآن تاکید کرد.
امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز که به شهرستان کنگاور رفته بود پس از حضور برمزار شهدا در نشست شورای اداری این شهرستان حاضر شد و مهمترین موضوعات مربوط به توسعه کنگاور را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

نظر شما