شناسهٔ خبر: 24683903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعزام ۷۳ گروه جهادی فارس به مناطق محروم

۷۳ گروه جهادی در ایام نوروز به مناطق محروم استان فارس و استان کرمانشاه اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

اعزام ۷۳ گروه جهادی ایام نوروز به مناطق محرومبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی فارس با اشاره به برگزاری اردو‌های جهادی در قالب‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و بسیج سازندگی در استان فارس اظهار داشت: نوروز امسال ۷۳ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند که ۱۲ گروه برای خدمات‌رسانی به استان کرمانشاه در نظر گرفته شده‌اند.

شکرالله مسکویی افزود: گروه‌های جهادی از روز‌های آخر سال به مناطق محروم اعزام شده اند و تا ۲۵ فروردین به خدمات‌رسانی به مردم این مناطق می‌پردازند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر در خدمات‌رسانی به مردم کرمانشاه افزود: ۱۲ گروه از گروه‌های جهادی به استان کرمانشاه اعزام می‌شوند که در حال حاضر نیز چهار گروه به آن منطقه اعزام شدند.
مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه گروه‌های جهادی متشکل از خواهران و برادران است، بیان کرد: این گروه‌ها در قالب‌های مختلف دانشجویی، بسیج طلاب و محلات اعزام می‌شوند و به رفع نیاز‌های مردم مناطق محروم می‌پردازند.
مسکویی درباره اعزام گروه‌های جهادی به مناطق حاشیه شیراز نیز گفت: در محلات کم‌برخوردار و پرآسیب مانند سنگ سیاه، مهدی آباد و دیگر حاشیه‌های شهر شیراز گروه‌های جهادی اعزام می‌شوند.

نظر شما