شناسهٔ خبر: 24683875 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر|بزرگراه اهرم به برازجان در طرح کریدور جنوب کشور قرار گرفت

R41363/P1357/S6,53/CT11

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص اعتبار ملی به بزرگراه اهرم به برازجان گفت: این پروژه با همکاری وزارت راه و شهرسازی در طرح ملی کریدور جنوب کشور قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان، سید کمال‌الدین شهریاری ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی توجه به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: شهرستان تنگستان از ظرفیت‌های مهمی در عرصه اقتصادی، تولیدی، کشاورزی و آبزی‌پروری برخوردار است که استفاده از این فرصت‌ها باید نرخ بیکاری کاهش یابد.

وی تسریع در پروژه‌ها این شهرستان از جمله راهسازی و سدسازی را مورد توجه قرار داد و افزود: سد باهوش و بزرگراه اهرم به برازجان از پروژه‌های مهم این شهرستان است که برای تامین اعتبارات لازم دارای ردیف بودجه  ملی در سال 97 شدند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سد باهوش در تنگستان دارای ردیف اعتبار ملی شد گفت: سد باهوش اهرم تنگستان  با همکاری وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه در پیوست طرح‌های مشارکت عمومی و خصوصی لایحه بودجه قرار داده شده بود و پس از جلب نظر کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درقانون بودجه سال آینده ردیف‌دار و به دولت ابلاغ شد.

شهریاری با اشاره به پروژه بزرگراه اهرم به برازجان خاطر نشان کرد: برای تامین اعتبار و تسریع در اجرای این پروژه با همکاری وزارت راه و شهرسازی پروژه بزرگراه اهرم به برازجان  در طرح ملی کریدور جنوب کشور قرار گرفت.

وی، تزریق هرساله اعتبارات ملی از سوی دولت و مجلس به این طرح را از ویژگی‌ها ردیف‌دار شدن دانست و افزود: ردیف‌دار شدن سد باهوش در بودجه سال 97 و الحاق بزرگراه اهرم به برازجان به طرح ملی کریدور جنوب کشور، به معنی ماندگاری همیشگی و الزام تزریق هر ساله اعتبارات ملی از سوی دولت و مجلس به این طرح در بودجه‌های سالانه کل کشور است.

انتهای پیام/ح

نظر شما