شناسهٔ خبر: 24683021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تعرفه بیمه ورزشکاران در سال ۹۷ افزایش نمی یابد

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان فارس گفت: تعرفه بیمه ورزشکاران در سال آینده افزایش نخواهد داشت و به دنبال قطب شدن هیأت فارس در جنوب کشور هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا واحد فارس، کاوه باشتی در نشست خبری هیأت پزشکی ورزشی فارس تاکید کرد: هدف این هیأت فعالیت های علمی است که در این راستا تمامی خدمات این مجموعه علمی است.

وی ادامه داد: پزشکی ورزشی در جهان و کشور به عنوان یک برند است بنابراین بهترین نوع خدمات را به ورزشکاران ارائه می دهد.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان فارس تصریح کرد: تکامل بیشتر هیأت اولویت ما است، هر چند در سال ۹۶ فعالیت های مناسبی از جمله ۲۴ دوره آموزشی در مباحث مختلف برگزار شد.

باشتی یادآور شد: تعرفه بیمه ورزشی در سال ۹۷ افزایش پیدا نمی کند و سیستم به سمت آنلاین شدن می رود و ارائه بهترین خدمات اولویت سال آینده است.

وی اذعان داشت: این نهاد مجموعه خدمات رسان است که یکی از برنامه های ما اعلام سیاست های این هیأت از طریق رسانه ها به مردم است.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان فارس اظهار کرد: از جمله درخواست های ما راه اندازی یک مجموعه جدید است که برای رسیدن به این مهم انتظار داریم خیرین و مسوولان مربوطه توجه بیشترین به این امر داشته باشند.

باشتی افزود: بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و ورزشکاران کشورهای حاشیه خلیج فارس درمان شدند و امیدواریم فارس قطب پزشکی ورزشی کشور شود.

نظر شما