شناسهٔ خبر: 24681952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رشد ۱۲ درصدی اعزام‌های زائران لرستانی به عتبات در نوروز

گروه فرهنگی ـ مدیرکل حج‌ و زیارت لرستان در خصوص اعزام‌های زائران لرستانی به عتبات عالیات، گفت: امسال شاهد رشد ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد خسروی، مدیرکل حج ‌و زیارت لرستان، عصر دوشنبه، ۲۸ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: در ایام نوروز به‌منظور تشرف تعداد بیشتری از هم‌استانی‌ها به عتبات عالیات، تعداد روزهایی که زائرین در کشور عراق اقامت دارند به پنج تا شش روز تعدیل شده‌ است.
وی افزود: ثبت‌نام برای اعزام عتبات نوروزی از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه داشت و طی این مدت چهار هزار و ۵۰۰ لرستانی در سامانه برای اعزام به عتبات و عالیات اعلام آمادگی کردند.
خسروی ادامه داد: با وجود رایزنی‌های فراوان برای اعزام تمامی متقاضیان، سه هزار و ۵۰۰ لرستانی از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.
مدیرکل حج‌ و زیارت لرستان در خصوص اعزام‌های زائران لرستانی به عتبات عالیات، گفت: امسال شاهد رشد ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.
وی با بیان این‌که ۷۰ کاروان از استان در قالب اعزام‌های عتبات نوروزی اعزام می‌شوند، افزود: تاکنون ۱۴ کاروان به کشور عراق اعزام شده و مابقی نیز در ایام نوروز اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

نظر شما