شناسهٔ خبر: 24680885 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

دژاگهِ مصدوم، همچنان در تفکرات کي‌روش

اشکان دژاگه ستاره تيم ملي ايران، با وجود مصدوميت و دوري از ميادين باشگاهي، همچنان در تفکرات و برنامه هاي سرمربي تيم ملي قرار دارد.

صاحب‌خبر -

اشکان دژاگه چند هفته پس از امضاي قرارداد با ناتينگهام فارست، دچار مصدوميت و مجبور به انجام عمل جراحي شد. باشگاه ناتينگهام، اين اتفاق را يک بدشانسي بزرگ براي اين باشگاه دانست اما بدشانسي بزرگتر براي خودِ اشکان و تيم ملي ايران بود. او از ناحيه رباط داخلي مصدوم شد و برخي اعلام کردند که فصل براي او به پايان رسيده و حضور در جام جهاني نيز در هاله اي از ابهام قرار دارد. دژاگه اما همچنان به تيم ملي دعوت مي شود و کارلوس کي روش، اميدوار است تا کاپيتانش را در جام جهاني داشته باشد؛ کاپيتاني که ششمين سال حضور در تيم ملي ايران را تجربه مي کند.

 

 

دژاگه زماني که براي اولين بار پيراهن تيم ملي ايران را بر تن کرد، به تازگي از ولفسبورگ جدا شده و به فولام پيوسته بود و يکي از سورپرايزهاي کي روش براي فوتبال ايران محسوب مي‌شد. او در اولين بازي ملي 2 گل به قطر زد و نويد يک ستاره ي باتجربيات اروپايي را به اهالي فوتبال داد.

 

اما پس از جام جهاني 2014 که محل درخشش دژاگه نيز بود، وي به العربي قطر پيوست و سه فصل در اين تيم توپ زد و بعد از آن، تجربه ناموفقي در ولفسبورگ داشت. حالا او به ناتينگهام فارست رفته تا با اين تيم انگليسي، حضور در سطح بالايي از فوتبال باشگاهي اروپا را تجربه کند و در آماده ترين شرايط به روسيه برود. البته در اين بين، او مصدوميت هاي نسبتا پرتعدادي را هم تجربه کرد که شرايط را برايش بسيار سخت کرد.

 

حالا اين بازيکن 31 ساله، به عنوان کاپيتان در اردوي تيم ملي حضور دارد و شايد بيش از هر ملي پوش ديگري، تجربه اروپايي در کارنامه دارد و اين تجربه، مي تواند به کار تيم ملي ايران در بازي با قدرت هاي بزرگ دنيا بيايد؛ البته اگر بهبود سريعتر حاصل شده و دژاگه با آمادگي به روسيه برسد.

نظر شما