شناسهٔ خبر: 24680549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان استان؛

سرپرست دانشگاه یاسوج فرا رسیدن نوروز باستانی را تبریک گفت

سرپرست دانشگاه یاسوج در پیامی به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز سال ۱۳۹۷ خورشیدی، فرا رسیدن نوروز باستانی و حیات مجدد طبیعت را به حضور همه همکاران و دانشگاهیان تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد عریان، سرپرست دانشگاه یاسوج در پیامی به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز سال ۱۳۹۷ خورشیدی، فرا رسیدن نوروز باستانی و حیات مجدد طبیعت را به حضور همه همکاران و دانشگاهیان استان تبریک و تهنیت عرض می کنم و سالی پر از خیر و برکت، تاییدات الهی و سلامتی برای همگان از درگاه خداوند قادر و متعال مسألت می‌نمایم.
 
متن پیام به شرح ذیل است:

یا مقلب القلوب و الابصار                                   یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال                                  حول حالنا الی احسن الحال
زکوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی              از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
سال ۱۳۹۶ رو به پایان است و طلیعه‌ی خورشید فروزان ۱۳۹۷ در حال خودنمایی است. از گذر ایام و گردش روزگار آنچه بزرگترین سرمایه برای ماست تقوای الهی، اخلاق مداری و کرامت انسان‌هاست.

قلب‌های نورانی، احوال خوش و تدبیر امور از ارکان اصلی زندگی فردی و اجتماعی است که باید در گذر ایام مورد مراقبت قرار گیرند.

یکسال با همه کش و قوس‌های خوب و بد، تلخ و شیرین گذشت و سالی نو با رویکردی جدید آغاز شده است. رویکردی که در جامعه دانشگاهی می‌بایست با علم محوری وخرد ورزی به سوی اهداف و چشم انداز‌های فرا روی دانشگاه حرکت نموده و به جز توسعه علمی و پایدار مجموعه و رشد و تعالی فرهنگی دانشگاهیان دغدغه‌ی دیگری وجود نداشته باشد.

بدون شک برای رسیدن به این اهداف همکاری و تلاش مضاعف مجموعه بویژه اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان عزیز سرمایه‌ای عظیم و گرانسنگ خواهد بود.

به حول و قوه الهی در سال آینده با برنامه ریزی و دقت فراوان مشکلات و کاستی‌های فراروی دانشگاهیان حل و فصل و محیطی امن و آرام برای تلاش علمی، فرهنگی و پژوهشی فراهم خواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان استان آغاز سال ۱۳۹۷ خورشیدی، فرا رسیدن نوروز باستانی و حیات مجدد طبیعت را به حضور همه همکاران و دانشگاهیان استان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی پر از خیر و برکت، تاییدات الهی و سلامتی برای همگان از درگاه خداوند قادر و متعال مسألت می‌نمایم.
                                                                                                                                                        با آرزوی توفیق الهی
                                                                                                                                                          دکتر احمد عریان
                                                                                                                                                   سرپرست دانشگاه یاسوج

نظر شما