شناسهٔ خبر: 24678098 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

62 کشته و زخمي براثر تيراندازي هاي 24 ساعت گذشته در آمريکا

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما ، براساس گزارشهای دریافتی تا کنون 65 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده که بر اثر آنها دست کم 12 نفر کشته و 50 نفر زخمی شده اند.
به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر «فیلادلفیا» در ایالت پنسیلوانیا یک نفر کشته شد و دو نفر زخمی شدند. تیراندازی در خیابان رخ داده و هنوز هیچ کس در ارتباط با این حادثه بازداشت نشده است. تیراندازی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی نیز به زخمی شدن دو نفر منتهی شد. در یک مورد تیراندازی در شهر ممفیس در ایالت تنسی نیز دو نفر زخمی شدند. پلیس یک مرد بیست و هفت ساله را در ارتباط با این حادثه بازداشت کرد. تیراندازی در شهر «کلولند» در ایالت اوهایو نیز به زخمی شدن یک نوجوان شانزده ساله و یک جوان هجده ساله منجر شد. پلیس می گوید ضارب یازده گلوله به سوی خانه ای در ایست ساید در کلولند شلیک کرده است. تیراندازی در ساعت سه بامداد رخ داده است. تیراندازی در شهر «ماریون» در ایالت کارولینای جنوبی نیز به زخمی شدن دو نفر منتهی شد. در این حادثه سرنشینان دو خودرو در خیابان باهم درگیر شدند. تیراندازی در شهر لاس وگاس در ایالت نوادا نیز دو زخمی برجای گذاشت. پلیس می گوید تیراندازی در یک کلوب شبانه رخ داده است. تیراندازی دیگری در شهر کلمبیا در ایالت کارولینای جنوبی سه زخمی برجای گذاشت و یک نفر در ارتباط با این حادثه بازداشت شده است. این حادثه نیز در یک کلوب شبانه رخ داده است. تیراندازی دیگری در کلوب شبانه ای در چارلستون در ایالت ویرجینیای غربی نیز دو زخمی برجای گذاشت.
پانزده مورد از تیراندازی ها در شبانه روز گذشته، قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت شنبه تا یکشنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس 129 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 32 نفر کشته و 86 نفر زخمی شده اند. 39 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
طبق گزارشهای منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 194 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 44 نفر کشته و 136 نفر زخمی شده اند.
با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار تیراندازی های بیست و چهار ساعت یکشنبه تا دوشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز سه شنبه نهایی می شود.

نظر شما