شناسهٔ خبر: 24677805 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

کتاب «ملک سلطانی و نگین سلیمانی» منتشر شد

کتاب «ملک سلطانی و نگین سلیمانی» شامل پژوهش‌ها و جستارهایی درباره رسانه و سیاست و امنیت نوشته امیر دبیری مهر پژوهشگر علوم سیاسی منتشر شد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / در معرفی این کتاب آمده است:

در این کتاب که با رهیافت بین رشته‌ای علوم سیاسی، علوم ارتباطات و مطالعات امنیتی و دفاعی تالیف شده است به موضوعاتی مانند: بازیگران نوین عرصه سیاست، بازیگران غیررسمی موثر بر امنیت، رابطه رسانه و امنیت ملی، رابطه رسانه‌ها و هویت ملی، تاثیر کنش رسانه‌ای بر روابط بین‌الملل، تکنیک‌های عملیات روانی، تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای بر امنیت روانی و هویت جامعه ایرانی و... به روش تحلیلی پرداخته شده است.

در ادامه عنوان شده است: با توجه به اینکه مطالب این کتاب در ۱۰ سال اخیر و متناسب با نیازها و اقتضائات کشور و با رویکرد پژوهشی تالیف شده و در این اثر به‌طور یک‌جا عرضه می‌شود، مخاطب اصلی آن همه علاقه‌مندان و دست‌اندکاران حوزه‌های سیاسی و رسانه‌ای و امنیتی کشور بویژه پژوهشگران، استادان و دانشجویان رشته‌های علوم سیاسی، روابط بین‌الملل، علوم ارتباطات و علوم دفاعی و امنیتی هستند.
کتاب «ملک سلطانی و نگین سلیمانی» اولین کتاب از سری تاملات اندیشکده خرد است و کتاب‌های دوم و سوم نویسنده با عنوان‌های «فرزانگی و جهان‌داری» و «خردمندی و پارسایی» به زودی به بازار نشر عرضه خواهد شد.
امیر دبیری مهر نویسنده و پژوهشگر، دانش‌آموخته علوم سیاسی با گرایش جامعه‌شناسی سیاسی در مقطع دکتری تخصصی و رئیس هیات‌مدیره انجمن اندیشه و قلم است./ ایسنا

نظر شما