شناسهٔ خبر: 24676990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اراک| تخفیف ۳۵ درصدی مراکز اقامتی استان مرکزی

R41371/P1357/S6,73/CT11

معاون عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به خبر خوش برای مسافران نوروزی از تخفیف ۳۵ درصدی مراکز اقامتی استان مرکزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

بهگزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مهدی زندیه‌وکیلی ظهر امروز در سومین جلسه ستاد خدمات سفر اظهار داشت: مسافرانی که استان مرکزی را به‌عنوان مقصد سفر نوروزی انتخاب کنند از مزایای تخفیف 35 درصدی در مراکز اقامتی این استان بهره مند می‌شوند.

وی افزود: تقویت نظارت و ارائه خدمات در عابر بانک‌ها، کشیک نانوائی‌ها، فعالیت داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی از دیگر برنامه‌هایی است که در نوروز امسال در استان مرکزی با حساسیت دنبال می‌شود تا مردم و مسافران نوروزی مشکلی در این راستا نداشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: اماکن اقامتی و پذیرایی استان خدمات متعدد و با کیفیتی را برای مسافران نوروزی پیش‌بینی کرده‌اند تا ایام و خاطره‌ای خوش برای میهمانان نوروزی استان مرکزی رقم بخورد.

زندیه‌وکیلی بیان کرد: در زمینه جا‌به‌جایی کیفی و مطلوب مسافران نوروزی توسط اتوبوس، قطار و هواپیما برای ایام نوروزی امسال امکانات لازم در استان پیش‌بینی شده و هدف ما در این ستاد  جلب رضایتمندی در سفرهای نوروزی و خدمات ارائه شده است.

وی ادامه داد: مطابق سال‌های گذشته در محل مدیریت بحران استانداری ستاد خدمات سفر استان را تشکیل دادیم و نماینده‌ها باید از هشت صبح تا 17 در آن محل حضور داشته باشند و هر روز صبح هم جلسه‌ای به ریاست میراث فرهنگی تشکیل می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی عنوان کرد: برپایی نوروزگاه در تمامی شهرستان‌های استان با هدف عرضه محصولات صنایع دستی، سوغات و اقتصاد مقاومتی روستایی برای استقبال از میهمانان نوروزی از دیگر تدابیر اتخاذ شده توسط اعضای ستاد تسهیلات خدمات سفر استان مرکزی است و در این اماکن حال و هوای شاد و مفرحی برای بازدیدکنندگان تدارک شده است.

زندیه وکیلی خاطرنشان کرد: قرار بر این شد که بین اپراطور‌های مختلف تقسیم‌بندی انجام شود و وای فای رایگان در محل نوروزگاه‌ها ارائه شود که تاکنون در این راستا اقدامی انجام نشده است.

وی اضافه کرد: طرح نوروزی نیروی انتظامی و راهداری و دستگاه‌های امدادی از 24 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین‌ماه هم ادامه دارد، روز دوم فروردین هم به صورت نمادین برای استقبال از مسافران نوروزی حضور پیدا می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: تلفن‌های اضطراری دستگاه‌ها به این قرار است که هلال احمر 112، پلیس 110، آتشنشانی 125، اطلاعات راهداری 141، گردشگری 134، اصناف 3820 و اطلاعات گردشگری   129 و تلفن ستاد بحران هم 33688008  و 33687204 و شماره فکس 33442378 است.

انتهای پیام/ح

نظر شما