شناسهٔ خبر: 24676088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان ایلام معارفه شد

ایلام-اسفندیار رستم زاد در مراسمی با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیرکل جدید اداره آموزش و پرورش استان ایلام معارفه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام  در این مراسم اظهار کرد: باید همگان به مسیر توسعه استان کمک کنیم و تلاش داشته باشیم معضلات را مرتفع کنیم.

محمد نوذری تاکید کرد: توانایی های این استان در حوزه های مختلف همچنان شکوفا نشده است، با وجود آنکه طرح های مختلفی در دولت های گوناگون برای کاهش عقب ماندگی ایلام از استان های برخوردار اجرا شده ولی همچنان نیازمند تلاش بیشتر هستیم ولی بهره برداری از طرح های بزرگ در دست اجرا نویدبخش آینده درخشان استان ایلام در سال های آینده است.

معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های معلم پرداخت و گفت: معلمی صفت حضرت حق و رسالت انبیاء است و این جایگاه رفیع را در طول تاریخ برای معلمان قائل شده اند.

وی اضافه کرد: هر ملتی که توانسته این اهمیت و جایگاه را بیشتر درک کرده و در مسیر تحقق نیازهای حوزه تعلیم و تربیت گام بردارد، توفیقات بیشتری نیز کسب کرده است، دولت تدبیر و امید نیز اهتمام ویژه ای به این مقوله دارد ولی آنگونه که باید نتوانسته ایم دستاوردهای این عرصه را معرفی و بیان کنیم.

در این مراسم با تمجید از تلاش های چهارساله علی بیرانوند در دوران تصدی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ، اسفندیار رستم زاد به عنوان جانشین وی منصوب شد.

نظر شما