شناسهٔ خبر: 24675168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اراک| آمادگی دستگاه‌های امدادرسان استان مرکزی در ایام نوروز افزایش یابد

R41371/P1357/S6,73/CT11

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: آمادگی دستگاه‌های امدادرسان استان مرکزی در ایام نوروز باید افزایش یابد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در بازدید از سازمان جمعیت هلال احمر استان به همراه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن  استان مرکزی در کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق و حضور مسافران نوروزی در این استان نقش جمعیت هلال احمر در راهنمایی و ارائه اطلاعات و خدمات به مسافران بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در هلال احمر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است افزود: خدمات در این نهاد هم با توجه به بعد خدمت‌رسانی به نیازمندان و هم فعالیت در زمان حوادث از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با تاکید بر برتری نشان جمعیت هلال احمر از لحاظ جایگاه مردمی و شمار داوطلبان علاقه‌مند برای مشارکت در برنامه‌های عام‌المنفعه گفت: ترویج  روحیه و فرهنگ داوطلبی در جامعه پیش از هر چیز منوط به مدیریت تعامل با سمن‌ها برای رسیدن به تفکر راهبردی در رابطه با ارائه خدمات انسان دوستانه است.

حقیقی تصریح کرد: نقش سمن‌ها در ارائه خدمات جمعیت هلال احمر بسیار ارزشمند است و باید با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری از ظرفیت سمن‌ها در‌راستای اهداف متعالی جمعیت هلال احمر  استان مرکزی بیشتر استفاده شود. 

وی با اشاره به نقش جوانان در هلال احمر گفت: نیروهای جوان داوطلب هلال احمر، ظرفیت‌های امداد‌رسانی بسیار زیادی دارند که باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود و باید از ظرفیت جوانان بیش از پیش در هلال احمر بهره گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری مناسب را در مواقع اضطراری در کنار هلال احمر با همراهی، تعامل و همدلی لازم  داشته باشند.

حقیقی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان مرکزی در طرح نوروزی با استقرار 23 پست طرح ایمنی و سلامت، 12 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و 8 پست سیار طرح امداد و نجات نوروزی سال 97 در سطح استان خدمات‌رسانی می‌کند.

‏به گزارش تسنیم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در این بازدید که با حضور مدیرعامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان انجام شد در جریان آخرین اخبار و اطلاعات و  فعالیت پایگاه‌های جمعیت هلال احمر مستقر در سطح استان در طرح نوروزی قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

نظر شما