شناسهٔ خبر: 24675094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار منطقه یک تهران خبر داد؛

افزایش کنترل در حریم شمالی تهران

شمیرانات-شهردار منطقه یک تهران گفت: با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در ارتفاعات، کمیته صیانت از حریم، کنترل و نظارت بر حریم شمالی تهران را افزایش می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب اله تاجیک اسماعیلی ظهر دوشنبه در جلسه کمیته صیانت از حریم که با  حضور معاونان،شهرداران نواحی و مدیران منطقه برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت: باتوجه به روزهای پایانی سال و حضور بیشتر افراد سودجو و فرصت طلب برای ساخت و ساز های غیر مجاز در ارتفاعات حریم منطقه یک لازم است از همه ظرفیتهای موجود استفاده و بهره ببریم تا جلوی هر گونه حرکت این افراد گرفته شود.

شهردار منطقه یک تهران افزود: در این ایام کنترل همه جانبه با حضور نیرو های حریم بان، نواحی و... در حریم شمال تهران بیش از پیش اجرا می شود و هر گونه عملیات غیر مجاز توسط افراد سودجو رصد و جلوگیری می شود .

وی بیان داشت: باید دسترسی های سواره به محدوده های حریم کنترل و امکان نفوذ افراد سودجو برای انتقال مصالح کاهش یابد و کنترل های دوره ای در نقاط حساس بیشتر از سایر نقاط شود.

تاجیک اسماعیلی در پایان اظهار داشت: ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه به طور قطع ممنوع می باشد و در صورت مشاهده با این مورد با آن مبارزه میشود لذا از همه افراد و شهروندان عزیز می خواهیم قبل از مبادرت به ساخت و ساز از ممنوع نبودن منطفه مطلع شوند چرا که در غیر این صورت اقدام به تخریب صورت خواهد گرفت.

نظر شما