شناسهٔ خبر: 24673643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون استاندار خراسان جنوبی:

مردم چوب برخوردهای سلیقه ای مدیران را می خورند

خبرگزاری شبستان: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی اشاره به اینکه متاسفانه مردم چوب نگاههای چندگانه، اختلافات و سلیقه ای برخورد کردن مدیران و سازمان ها را می خورند، گفت: باید سلایق شخصی و سازمانی کنار گذاشته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد حسینی امروز (28 اسفند) در دهمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار کرد: تنظیم بازار مقوله چند وجهی است و خصوصاً در این بحث که اجزاء و بخش های تاثیرگذاری دارد باید همه بخش ها هماهنگ و واحد باشند.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه مردم چوب نگاه های چندگانه و اختلافات و سلیقه ای برخورد کردن مدیران و سازمان ها را می خورند، گفت: باید سلایق شخصی و سازمانی کنار گذاشته شود و تصمیمات عام تری گرفته شود تا اثرات بیشتری داشته باشد.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: هماهنگی بین بخشی در کارایی و تاثیرگذاری اقدامات سازمان ها بسیار اهمیت دارد و باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

 

حسینی با تاکید بر اینکه تمام این کارها و فعالیت های سازمان ها برای کمک و خدمت رسانی به مردم است، گفت: و این مهم با نگاه شخصی محقق نمی شود و باید تصمیمات عام تری اتخاذ شود.

 

به گفته وی اینکه در بحث روز بازارها فقط از افراد بومی استفاده شود خیلی جالب نیست و در حد رقابت باید از خارج استان نیز وجود داشته باشد.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در بحث تنظیم بازار خیلی توجه شود که ضمن ایجاد رقابت اما آنقدر هم مجوز صادر نشود که ناهماهنگی در ارائه خدمات به وجود آید، افزود:  بحث وانت بارهای دوره گرد هم باید ساماندهی شود.

 

حسینی بیان کرد: در بسیاری از بخش ها نیاز به سرمایه و هزینه کردن پول نیست؛ باید تصمیمات مدیریتی را به نفع جامعه سوق داد و در این زمینه همفکری، هم افزایی و خلاقیت داشته باشیم.

 

وی از مدیران در خواست کرد تا در ایام تعطیلات نوروز حضور مستقیم در بازار با مردم داشته باشند و بخش های مختلف خدماتی را رصد کنند بخصوص شهرستانهای فردوس، طبس و بشرویه که تردد مسافران بیشتر است.

نظر شما