شناسهٔ خبر: 24673019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۲۰۰ نفر از بسیجیان شیعه و سنی عسلویه به راهیان نور اعزام شدند

بوشهر - در آئینی با حضور مردم و مسئولان، ۲۰۰ نفر از بسیجیان شیعه و سنی عسلویه به راهیان نور اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عسلویه صبح دوشنبه در حاشیه مراسم بدرقه کاروان راهیان نور بسیجیان شهرستان عسلویه اظهار کرد: اردوی راهیان نور یکی از برنامه‌های فرهنگی بسیار برجسته و خوبی است و یاد شهدا برای نسل ما باقی مانده که بتوانیم از این طریق فرهنگ جبهه و جهاد و شهادت را از نسل‌های گذشته به نسل جدید انتقال دهیم.

حجت الاسلام روح الله میرشکاری افزود: جوانان ما وقتی به مناطق عملیاتی می‌روند آن حال و هوای زمان جنگ و رشادت‌های رزمندگان را یاد می‌آورند و این کار تاثیر بسیار خوبی در تحول روحی‌شان و بالا بردن ارتقای معنویت آنها خواهد داشت.

میرشکاری خاطرنشان کرد: انشاءالله اینها آماده می‌شوند با مقاومت و ایستادگی شان در مقابل تمام نقشه‌های دشمنان زمینه را برای ظهور آقا امام زمان عج فراهم کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه افزود: جوانان مملکت در آن دوره‌ای که لازم بود برای دفاع از میهن اسلامی به فرمان امام بزرگوارشان رفتند و امروز هم باید به فرمان رهبر عزیزمان لبیک بگوییم و در جبهه فرهنگی علیه دشمنان بایستیم و فریب نقشه‌های دشمن را نخوریم که این کار مستلزم یادآوری و به فکر شهدا بودن است.

وی گفت: این بسیجیان از حوزه های محمدرسول الله(ص) شهر عسلویه، فاطمه الزهراء(س) و امام خمینی(ره) شهر چاه مبارک در قالب ۴ دستگاه اتوبوس و ۵ دستگاه ماشین پشتیبانی به مدت ۴ روز به مناطق جنوب اعزام می شوند.

نظر شما